Mikähän voisi olla vikana ku mun e34 suhisee etupään tuletus räppänöistä kun ajetaan 80km/h ja kovempaa, liekkö puuttuu raitis ilma suodatin ku puskee roskatkin tuulettimesta ? Vai onko siinä ollenkaan sellaista ?? Ken tietää.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 suhisee joutavia!!
Collapse
X
-
-
Re: E34 suhisee joutavia!!
Originally posted by jeesusMikähän voisi olla vikana ku mun e34 suhisee etupään tuletus räppänöistä kun ajetaan 80km/h ja kovempaa, liekkö puuttuu raitis ilma suodatin ku puskee roskatkin tuulettimesta ? Vai onko siinä ollenkaan sellaista ?? Ken tietää.
eikä o ilmastointia ja auto 7/90...raitisilmasuodattimesta en tiedä :oops:
eli kun vauhtia +80km/h ni edestä rupeaa suhisemaan eikä lähdettä pysty oikeen paikallistamaan...mutta ääni on sama niinkuin sivu-ikkunan tiiviste vuotaisi mutta se tulee edestäpäin, ja kyllä ov vittumainen vika :(
Comment
-
-
Villi arvaus: se muoviräppänä joka on siinä tuulilasin alalaidassa peittämässä tuulilasinpyyhkijöiden koneistoa on löysällä tai muuten ottaa ilmaa allensa. itselläni oli lasinvaihdon jälkeen vastaava ongelma, hirveä suhina / ujellus tuulilasin suunnalta moottoritienopeuksissa.
Otin härpäkkeen irti, ja totesin että sinne on kuulunut joku tiivistenauhan tapainen mutta lasimaakari oli poistanut sen lasia vaihtaessaan, laitoin ohuen soiron läpinäkyvää silikonia tilalle ja mölyt kaikkosivat :shock:Die beste fahrt mit hosen an, BMW
Comment
-
-
mulla vingunta kuului kojetalun päässä olevasta raikasilma suutimen horosta kumi renkaasta ,vingunta loppui aina kun avasi suutimen :shock:"Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
Comment