Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 540 ia ´94 e34 vakkarin läppä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 2bar..ahhh
    BTCF Honorary Member
    • Nov 2004
    • 3351
    • haapavesi

    BMW 540 ia ´94 e34 vakkarin läppä?

    ei täänyt mikää ongelma ole mutta kuiteskin!

    elikkä kysymys kuuluu et miten toi vakionopeus säätimen läppä oikein toimii kun sitä ohjaa vaijeri jonka päässä on sähkö moottori ja silti "oikeaan " läppään ei mene kuin vaijeri kaasupolokimelta jolla ajetaan normaalisti ilman vakkaria!

    elikun ajetaan vakarilla niin "oikea"läppä on melekein kiinni.

    mietin vain että miten tuo on hoidettu kun vakionopeussäätimellä ajetaan niin toinen läppä on kiinni ja toinen on se jota ohjaa toi vakkarin s-moottori!

    eli imu putkessa (alumiini) on kaksi läppää toinen vakkarille (?) ja toinen kaasupolokimelle.

    tällä nyt ei ole mitään väliä muuten kuin teknisesti saisi yöt nukuttu koska se "vakkarin"läppän otan kuiteskin pois koska se muutaa niin paljon virtausta imusarjaan että haitaa aika huomattavasti tulevan imuilman turbulenssia "oikealle" läpälle!
    :think:think:think:think
    €34 M5 pelastetaan museoinnilta
  • superb
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2827

    #2
    Originally posted by 2bar..ahhh View Post
    ei täänyt mikää ongelma ole mutta kuiteskin!

    elikkä kysymys kuuluu et miten toi vakionopeus säätimen läppä oikein toimii kun sitä ohjaa vaijeri jonka päässä on sähkö moottori ja silti "oikeaan " läppään ei mene kuin vaijeri kaasupolokimelta jolla ajetaan normaalisti ilman vakkaria!

    elikun ajetaan vakarilla niin "oikea"läppä on melekein kiinni.

    mietin vain että miten tuo on hoidettu kun vakionopeussäätimellä ajetaan niin toinen läppä on kiinni ja toinen on se jota ohjaa toi vakkarin s-moottori!

    eli imu putkessa (alumiini) on kaksi läppää toinen vakkarille (?) ja toinen kaasupolokimelle.

    tällä nyt ei ole mitään väliä muuten kuin teknisesti saisi yöt nukuttu koska se "vakkarin"läppän otan kuiteskin pois koska se muutaa niin paljon virtausta imusarjaan että haitaa aika huomattavasti tulevan imuilman turbulenssia "oikealle" läpälle!
    :think:think:think:think
    Se ensimmäinen läppä putsarikotelolta katsoen on asc+t:n eikä vakkarin. Vakkarin vaijerin pitäs kiinnittyä varsinaiseen kaasuläppään.
    Attached Files
    Last edited by superb; 29-03-2008, 20:23.

    Comment

    • 2bar..ahhh
      BTCF Honorary Member
      • Nov 2004
      • 3351
      • haapavesi

      #3
      Originally posted by superb View Post
      Se ensimmäinen läppä putsarikotelolta katsoen on asc+t:n eikä vakkarin. Vakkarin vaijerin pitäs kiinnittyä varsinaiseen kaasuläppään.

      no nyt sen sitten sanoit

      olen tuota miettinytkin et miten se on hoidettu mut nyt kaikki on paljon selkeempää kun tietää et sillä suletaan imua eikä lisätä!

      kiitos pikaisesta vastauksesta!
      €34 M5 pelastetaan museoinnilta

      Comment

      • superb
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2005
        • 2827

        #4
        Originally posted by 2bar..ahhh View Post
        no nyt sen sitten sanoit

        olen tuota miettinytkin et miten se on hoidettu mut nyt kaikki on paljon selkeempää kun tietää et sillä suletaan imua eikä lisätä!

        kiitos pikaisesta vastauksesta!
        Ollos hyvä vaan

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎