ei täänyt mikää ongelma ole mutta kuiteskin!
elikkä kysymys kuuluu et miten toi vakionopeus säätimen läppä oikein toimii kun sitä ohjaa vaijeri jonka päässä on sähkö moottori ja silti "oikeaan " läppään ei mene kuin vaijeri kaasupolokimelta jolla ajetaan normaalisti ilman vakkaria!
elikun ajetaan vakarilla niin "oikea"läppä on melekein kiinni.
mietin vain että miten tuo on hoidettu kun vakionopeussäätimellä ajetaan niin toinen läppä on kiinni ja toinen on se jota ohjaa toi vakkarin s-moottori!
eli imu putkessa (alumiini) on kaksi läppää toinen vakkarille (?) ja toinen kaasupolokimelle.
tällä nyt ei ole mitään väliä muuten kuin teknisesti saisi yöt nukuttu koska se "vakkarin"läppän otan kuiteskin pois koska se muutaa niin paljon virtausta imusarjaan että haitaa aika huomattavasti tulevan imuilman turbulenssia "oikealle" läpälle!
:think:think:think:think
elikkä kysymys kuuluu et miten toi vakionopeus säätimen läppä oikein toimii kun sitä ohjaa vaijeri jonka päässä on sähkö moottori ja silti "oikeaan " läppään ei mene kuin vaijeri kaasupolokimelta jolla ajetaan normaalisti ilman vakkaria!
elikun ajetaan vakarilla niin "oikea"läppä on melekein kiinni.
mietin vain että miten tuo on hoidettu kun vakionopeussäätimellä ajetaan niin toinen läppä on kiinni ja toinen on se jota ohjaa toi vakkarin s-moottori!
eli imu putkessa (alumiini) on kaksi läppää toinen vakkarille (?) ja toinen kaasupolokimelle.
tällä nyt ei ole mitään väliä muuten kuin teknisesti saisi yöt nukuttu koska se "vakkarin"läppän otan kuiteskin pois koska se muutaa niin paljon virtausta imusarjaan että haitaa aika huomattavasti tulevan imuilman turbulenssia "oikealle" läpälle!
:think:think:think:think
Comment