520i oli pajalla kun ongelmana oli liikalämpeneminen, autoon vaihdettiin myös uusi termostaatti, mutta se ei poistanut ongelmaa. Termostaattikotelo meni myös vaihtoon, koska päästi läpi jäähdytysnestettä. Laakkoselta ostettu uusi muovinen termostaattikotelo muuten hajosi, saatiin uusi tilalle. Lähipajan korjaajan mukaan niitä oli kuulemma mennyt Laakkosen huollossa pari-kolme rikki asentaessa samana päivänä.
Ongelma on seuraavanlainen: Ajaa ja hiljaksilleen lämpömittarin viisari alkaa itsestään liikkumaan punarajalle, ei kuitenkaan välittömästi, mutta melko pian. Ei oltu ajettu edes kovilla kierroksilla tai kovaa. Laitan lämmöt täysille ja täysi puhallus. Lämpömittarin lämmöt eivät alene oikeastaan, sisällä matkustamossa alkaa olemaan lämmintä, mutta jonkin ajan kuluttua tuo lämmin ilma lämmityslaitteesta häipyy melkein kokonaan.
Varmaan aika suurella todennäköisyydellä pahasti ilmaa jossakin? Kannentiiviste rikki tai peräti kansi rikki?
Ongelma on seuraavanlainen: Ajaa ja hiljaksilleen lämpömittarin viisari alkaa itsestään liikkumaan punarajalle, ei kuitenkaan välittömästi, mutta melko pian. Ei oltu ajettu edes kovilla kierroksilla tai kovaa. Laitan lämmöt täysille ja täysi puhallus. Lämpömittarin lämmöt eivät alene oikeastaan, sisällä matkustamossa alkaa olemaan lämmintä, mutta jonkin ajan kuluttua tuo lämmin ilma lämmityslaitteesta häipyy melkein kokonaan.
Varmaan aika suurella todennäköisyydellä pahasti ilmaa jossakin? Kannentiiviste rikki tai peräti kansi rikki?
Comment