Onko kellään ollut vastaanvantyylistä ongelmaa Defan hälyjen kanssa: Auto seisoi muutaman päivän eikä reagoi enää kaukosäätimeen tai sireenissä oleviin A ja B näppäimiin ollenkaan. Vaihdoin patterin kaukosäätimeen, hälyn sai pois päältä (keskuslukko ei tosin toiminut enää kaukosäätimestä) mutta kun laitoin hälyttimen takaisin päälle ja olin lähdössä n. tunnin päästä ajamaan niin ei taaskaan reagoinut mitenkään nappien paineluun. Ostin uuden kaukosäätimen ja sain "abbaabbaaa"-tyylin uuden suojakoodin kaken mukana (hälytin on asennettu joskus Ruotsissa eikä alkuperäistä PIN/suojakoodia ollut mukana) vaan eipä tuota koodia saa syötettyä mitenkään kun keskusyksikkö ei reagoi mihinkään. Nyt on siis hälyt ja ajonesto päällä koko ajan eikä autolla paljon ajella. Onko olemassa mitään sulaketta/relettä tai muuta helppoa keinoa jolla ajoneston saa otettua pois päältä edes väliaikaisesti? Auto on siis e34 535i -91.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Defa 500x ongelma (e34)
Collapse
X
-
Ainakin Defan 800-sarjassa 'käynnistyksenesto' on toteutettu suoraan katkaisemalla virtalukolta startin solenoidille lähtevä johto, joka kiertää hälyttimen kautta. Uskoisin että 500:ssa lienee sama juttu. Jos sulla on kytkentäohjeet hälyttimeen, niin helpoin homma on ohittaa kun otat boksilta pistokkeen irti ja kytket hyppyjohdon siihen väliin.
800-sarjassa ko johdot ovat puna/musta ja valko/vihreä. Varmista kuitenkin oman hälytintyypin johdotus, ettet saa savuja pihalle.Ei mopolla mahottomia..
-
-
Originally posted by Lakeson View Post
800-sarjassa ko johdot ovat puna/musta ja valko/vihreä. Varmista kuitenkin oman hälytintyypin johdotus, ettet saa savuja pihalle.-Tepan Paja-
Veikkola city
0405203098
Maalaustyöt yli 25v kokemuksella
Comment
-
-
Originally posted by Lakeson View PostAinakin Defan 800-sarjassa 'käynnistyksenesto' on toteutettu suoraan katkaisemalla virtalukolta startin solenoidille lähtevä johto, joka kiertää hälyttimen kautta. Uskoisin että 500:ssa lienee sama juttu. Jos sulla on kytkentäohjeet hälyttimeen, niin helpoin homma on ohittaa kun otat boksilta pistokkeen irti ja kytket hyppyjohdon siihen väliin.
800-sarjassa ko johdot ovat puna/musta ja valko/vihreä. Varmista kuitenkin oman hälytintyypin johdotus, ettet saa savuja pihalle.
Johdot on mainitsemasi väriset ja näyttäis tulevan virtalukolta.E34 ///M5 3.8 '93,
ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88
Comment
-
-
Originally posted by tepabmw View Post500x patriotissa on nuo samat johdot käynnistyksenestossa,elikä hyppyjohto väliin ja pelit käymään...samasta liittimestä ,josta kyseiset piuhat lähtee,löytyy myös hälyttimelle tuleva +12v jännite,elikä siitä sulake pois,niin hälyn saa muuten mykäksi...jos ihmettelet sitä 15A sulaketta siinä keskusyksikössä,niin se on pelkästään vilkkupiirin sulake...E34 ///M5 3.8 '93,
ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88
Comment
-
-
Originally posted by tepabmw View Post500x patriotissa on nuo samat johdot käynnistyksenestossa,elikä hyppyjohto väliin ja pelit käymään...samasta liittimestä ,josta kyseiset piuhat lähtee,löytyy myös hälyttimelle tuleva +12v jännite,elikä siitä sulake pois,niin hälyn saa muuten mykäksi...jos ihmettelet sitä 15A sulaketta siinä keskusyksikössä,niin se on pelkästään vilkkupiirin sulake...E34 ///M5 3.8 '93,
ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88
Comment
-
Comment