Meinaa alkaa merkata reviiriään toi vekotin pikkuhiljaa. Nestettä katoo ja pumpun ympärys on märkä tehostimen öljystä. Näyttäs tulleen jonnivarran ihan pumpun hihnapyörän takaa, vaikka onkin märempi sieltä pumpun peräosasta. Tosin roiskinu jo enemmänkin taaksepäin et ilmeisesti flektin/ajoviiman vaikutuksesta. Tehostus toimii hienosti vielä, samoin nivomatic. Täähän on siis 530 Touring, M60 kone... Pumppu ilmeisimmin siis mallia "tandem" ?
Eli, taitaa mennä pumppu vaihtoon, että vuodon saa lakkaan ? Hajooko noita tollain yleensä, vuotamalla ? Mittarissa on nyt 280 tkm.
Jos menee vaihtoon niin saakohan noita uusia esim. KL :stä vai miten lienee.. Tuskin kellään on vähän käytettyä hyvääkään hyllyssä...
?
Onnistuuko vaihto ihan kotipajalla vai millanen öljyshow siitä tulee, ja se ilmaus, pyörät ilmassako se tosiaan hoituu jos kaikki litkut on valunu pois...?
Eli, taitaa mennä pumppu vaihtoon, että vuodon saa lakkaan ? Hajooko noita tollain yleensä, vuotamalla ? Mittarissa on nyt 280 tkm.
Jos menee vaihtoon niin saakohan noita uusia esim. KL :stä vai miten lienee.. Tuskin kellään on vähän käytettyä hyvääkään hyllyssä...

Onnistuuko vaihto ihan kotipajalla vai millanen öljyshow siitä tulee, ja se ilmaus, pyörät ilmassako se tosiaan hoituu jos kaikki litkut on valunu pois...?
Comment