Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 keulavaurio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Carbonfiber
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2005
    • 5226
    • Hki 43

    E34 keulavaurio

    En muistanu, että tälläsille aiheille ois yleistä topiccia, joten tällästä sitten pystyyn. Enemmän tarinaa tuolla "vituttaako"-topicissa kohta puoleen.

    Eli noin kävi äsken, kun vaihe päällä starttasin. Vauhti pieni mitään suurempaa ei kai siis menny. Puskuri ainakin uusiksi, mutta nään ton maalari/koriseppä tutun vasta maanantaina niin voisko joku jotain arviota heittää voiko tota etulokaria enää nyppästä suoraksi? Kunnollahan se on painunut, mutta pystyiskö osaava peltiseppä sen vielä suoraksi loihtimaan vai suosiolla suoraa osaa tilalle?

    Onni onnettomuudessa on se, että auto on muutenkin menossa kuukauden päästä maalarille.


    lisäkuvat: http://carbonfiber.1g.fi/kuvat/Kalusto/BMW+E34+525i/
    Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
    Z3 Roadster 2.8 '98
    isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
    ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
    Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
    Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



    - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
  • Vilikki
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 6309
    • Raahe

    #2
    puskuria ei tartte vaihtaa jos ei haljennu mistään, maalia vaan ja uusi lista paikalleen. Sa siittä suojastakin ehjän vielä jos haluaa, mutta kannattaako kolistella ja paklailla kun ei ne taida nuo uudet tarvikesuojatkaan maatakaatavia maksaa.
    BMW e36 316i Turbo Compact

    Comment

    • Carbonfiber
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 5226
      • Hki 43

      #3
      Originally posted by Vilikki View Post
      puskuria ei tartte vaihtaa jos ei haljennu mistään, maalia vaan ja uusi lista paikalleen. Sa siittä suojastakin ehjän vielä jos haluaa, mutta kannattaako kolistella ja paklailla kun ei ne taida nuo uudet tarvikesuojatkaan maatakaatavia maksaa.
      Haljennu on. :/ Samalla tosin vois hommata sitten m5:sen/540:sen puskimen. Millanen homma tollanen lokarin vaihto on ja kuinka hyvin istuvia noi on? Saksasta, ku näyttäis saavan UUSIA viidenkympin molemmin puolin.
      Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
      Z3 Roadster 2.8 '98
      isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
      ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
      Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
      Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



      - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

      Comment

      • Vilikki
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 6309
        • Raahe

        #4
        Originally posted by Carbonfiber View Post
        Haljennu on. :/ Samalla tosin vois hommata sitten m5:sen/540:sen puskimen. Millanen homma tollanen lokarin vaihto on ja kuinka hyvin istuvia noi on? Saksasta, ku näyttäis saavan UUSIA viidenkympin molemmin puolin.
        taitaa olla suomessakin tarvikkeet tuota 50 luokkaa, eihän ne ihan ole kuin orkkis osat eli vähän joutuu sovittelemaan, mutta luulisi noita saavan asennettua istuman ihan hyvinkin. Tahtoo olla lujassa löytää noi 540 puskurit m5 voi löytää jopa helpommalla
        BMW e36 316i Turbo Compact

        Comment

        • Carbonfiber
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2005
          • 5226
          • Hki 43

          #5
          Originally posted by Vilikki View Post
          taitaa olla suomessakin tarvikkeet tuota 50 luokkaa, eihän ne ihan ole kuin orkkis osat eli vähän joutuu sovittelemaan, mutta luulisi noita saavan asennettua istuman ihan hyvinkin. Tahtoo olla lujassa löytää noi 540 puskurit m5 voi löytää jopa helpommalla
          Mites noiden korroosiokesto? Onko parempi ostaa uus tarvike vai käytetty, suora ja alkuperäinen? Onks toi lokari ihan vaan pulteilla kiinni vai onko hitsisaumaa?
          Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
          Z3 Roadster 2.8 '98
          isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
          ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
          Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
          Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



          - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

          Comment

          • Peltsii
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2007
            • 7061
            • Turenki

            #6
            Kyllähän ton nyppäsee/naputtelee helposti suoraks, ite ajoin talvella perän tolppaan ja oijoin itse pellin, tuli tosi tasainen, ei tarvinnu juurikaan pakkelia et tuli tasanen Varmasti oikoo peltiseppä ton loksun
            DUCATI 1098 RACING EVO

            Comment

            • Vilikki
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 6309
              • Raahe

              #7
              Originally posted by Carbonfiber View Post
              Mites noiden korroosiokesto? Onko parempi ostaa uus tarvike vai käytetty, suora ja alkuperäinen? Onks toi lokari ihan vaan pulteilla kiinni vai onko hitsisaumaa?
              Korroosion kestosta sanoisin et hyvähän se olis laittaa vähä isäsuojaa siihen ennen kuin paikalle laittaa. Pultti kiinniteinen mahtaa olla e34:sen etusuoja. tohon on paha sanoo kumpi kannatta ostaa
              BMW e36 316i Turbo Compact

              Comment

              • fastandfurious
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2004
                • 1731
                • Tampesteri

                #8
                Ostasin terveen orkkiksen, mutta tuon kyllä oikookin kohtuu helposti.
                ---------------------------------------------------
                E91 325d M-Sport
                ex. E36 320 coupe -97, E46 320 sedan -99, Audi A3 2,0 Fsi -04,
                E46 330iA-02, Skoda Octavia RS -07, z3 roadster 1.9 -98

                Comment

                • Carbonfiber
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2005
                  • 5226
                  • Hki 43

                  #9
                  Originally posted by fastandfurious View Post
                  Ostasin terveen orkkiksen, mutta tuon kyllä oikookin kohtuu helposti.
                  Meen tossa vielä tänään maalari-peltisepän puheille niin katotaan mitä tehdään.. Yks femman puskurikin ois tossa kiikarissa.
                  Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                  Z3 Roadster 2.8 '98
                  isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                  ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                  Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                  Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                  - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                  Comment

                  • Carbonfiber
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2005
                    • 5226
                    • Hki 43

                    #10
                    Tuomio oli, että pitää vaihtaa. Eli nyt koriasiantuntijat uusi tarvike/alkuperäinen vai käytetty alkuperäinen? Suomesta vaiko Saksasta? Saa myös tarjoilla osaa privaan!
                    Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                    Z3 Roadster 2.8 '98
                    isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                    ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                    Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                    Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                    - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                    Comment

                    • Hemi
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2004
                      • 18880
                      • Pirkanmaa

                      #11
                      Originally posted by Carbonfiber View Post
                      Tuomio oli, että pitää vaihtaa. Eli nyt koriasiantuntijat uusi tarvike/alkuperäinen vai käytetty alkuperäinen? Suomesta vaiko Saksasta? Saa myös tarjoilla osaa privaan!
                      Pitää vaihtaa?
                      Jos tosiaan pitää, niin kaikki muut vaihtoehdot ovat hyviä, paitsi sinkkaamaton+AINA enemmän tai vähemmän huonosti sopiva tarvike.

                      Comment

                      • Carbonfiber
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2005
                        • 5226
                        • Hki 43

                        #12
                        Originally posted by Hemi View Post
                        Pitää vaihtaa?
                        Jos tosiaan pitää, niin kaikki muut vaihtoehdot ovat hyviä, paitsi sinkkaamaton+AINA enemmän tai vähemmän huonosti sopiva tarvike.
                        Kiitos Hemi! Ostan varmaankin käytetyn alkuperäisen listan, lokarin ja puskurin.
                        Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                        Z3 Roadster 2.8 '98
                        isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                        ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                        Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                        Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                        - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎