e34 touring m-sport alustalla -93, jossa edestä jousi poikki.
Meinasin tilata eteen uudet etujouset+iskarit.
Kuulemma niitä on iskarin yläpään eroavaisuuksia.
Kysymys kuuluu voinko selvittää, millä kiinnikkeillä omassa on ilman että iroottaa iskareita?
kts. saamani vastaus meili liikkeestä:
__________________________________
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
E34-mallin kanssa on yksi asia tarkistettava aina
ennen kuin tavara laitetaan toimitukseen.
Tarkka paikka on etuiskarin tyyppi. BMW on vaihtanut näihin autoihin
systemaattisesti sekä iskarin että iskarin yläpään aina kun iskarit on
vaihdettu merkkihuollossa. Lopputulemana E34:ssa on sekaisin neljää
erilaista mallia iskarista. Vuosimallit, moottorin koot, korimallin
tunnukset, joita yleensä käytetään iskarin määrittelemiseen autoissa
eivät päde E34:n kohdalla.
Erottava tekijä löytyy iskarin yläpään mitoista.
Kokemuksemme mukaan (yli sata E34-mallista autoa vuoden sisään), BMW ei
ikinä ole laittanut auton papereihin tai huoltokirjaan merkintään jos
iskari ja iskarin yläpää on vaihdettu. Ilman visuaalista tarkastusta on
50% riski, että iskari tulee ensimmäisellä yrityksellä väärin. Ainoa
varma keino saada oikea tieto iskarin tyypistä on ottaa etutolppa alas,
avata se ja mitata iskarin yläpään osien pituudet työntömitalla.
Katso oheinen kuva. Pyytäsin ottamaan tolpan alas ja katsomaan mitan
kanssa mitä kuvan iskaria autossasi oleva iskari vastaa.
Pahoittelen, että joudun pyytämään lisätyötä, mutta tämä on todettu
parhaaksi tavaksi hoitaa toimitus.

"Toki tuurillahan ne laivatkin seilaa..."
Meinasin tilata eteen uudet etujouset+iskarit.
Kuulemma niitä on iskarin yläpään eroavaisuuksia.
Kysymys kuuluu voinko selvittää, millä kiinnikkeillä omassa on ilman että iroottaa iskareita?
kts. saamani vastaus meili liikkeestä:
__________________________________
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
E34-mallin kanssa on yksi asia tarkistettava aina
ennen kuin tavara laitetaan toimitukseen.
Tarkka paikka on etuiskarin tyyppi. BMW on vaihtanut näihin autoihin
systemaattisesti sekä iskarin että iskarin yläpään aina kun iskarit on
vaihdettu merkkihuollossa. Lopputulemana E34:ssa on sekaisin neljää
erilaista mallia iskarista. Vuosimallit, moottorin koot, korimallin
tunnukset, joita yleensä käytetään iskarin määrittelemiseen autoissa
eivät päde E34:n kohdalla.
Erottava tekijä löytyy iskarin yläpään mitoista.
Kokemuksemme mukaan (yli sata E34-mallista autoa vuoden sisään), BMW ei
ikinä ole laittanut auton papereihin tai huoltokirjaan merkintään jos
iskari ja iskarin yläpää on vaihdettu. Ilman visuaalista tarkastusta on
50% riski, että iskari tulee ensimmäisellä yrityksellä väärin. Ainoa
varma keino saada oikea tieto iskarin tyypistä on ottaa etutolppa alas,
avata se ja mitata iskarin yläpään osien pituudet työntömitalla.
Katso oheinen kuva. Pyytäsin ottamaan tolpan alas ja katsomaan mitan
kanssa mitä kuvan iskaria autossasi oleva iskari vastaa.
Pahoittelen, että joudun pyytämään lisätyötä, mutta tämä on todettu
parhaaksi tavaksi hoitaa toimitus.

"Toki tuurillahan ne laivatkin seilaa..."
Comment