Missä M50:n vesipropussa on lohkolämmittimen vastus ilmastoiduissa autoissa? Minulla on vastus lykätty etummaiseen proppuun. Olen alkanut elvytellä ilmastointia henkiin ja näyttää siltä, että eihän se kompuran jalka mahdu paikoilleen, vastus on pahasti tiellä. Taaemmaksi on vastus siirrettävä, mutta miten taakse. Mihin sen saa asennettua, pakosarjakin on siinä mukavasti tiellä...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 M50, ilmastointi ja lohkolämmitin
Collapse
X
-
Originally posted by 525iiäxä View PostMissä M50:n vesipropussa on lohkolämmittimen vastus ilmastoiduissa autoissa? Minulla on vastus lykätty etummaiseen proppuun. Olen alkanut elvytellä ilmastointia henkiin ja näyttää siltä, että eihän se kompuran jalka mahdu paikoilleen, vastus on pahasti tiellä. Taaemmaksi on vastus siirrettävä, mutta miten taakse. Mihin sen saa asennettua, pakosarjakin on siinä mukavasti tiellä...
Kyllä se vastus menee mukavasti sinne pakosarjan alle. En nyt ulkoa muista missä kohtaa siellä oli mutta hetken tutkimisen jälkeen varmaan keksit hyvän paikan. Niin ja Calixin vastuksessa oli se etu että sen pystyi ruuvaamaan että ei tarvinnut suorittaa ns. vastuksen paikalleen lyöntiä kuten defassa.
-
-
Originally posted by Autobahnboy View PostItse ku asensin e36:n M50 mottiin vastuksen niin se todellakin olisi ollut helppo laittaa siihen ekaan proppuun mutta siinä ei ollut mitään järkeä koska ilmastoinnin kompura olisi pitänyt ottaa pois. Eikä sittenkään olisi ollut varmuutta olisi sinne mahtunut kuten totesitkin
Kyllä se vastus menee mukavasti sinne pakosarjan alle. En nyt ulkoa muista missä kohtaa siellä oli mutta hetken tutkimisen jälkeen varmaan keksit hyvän paikan. Niin ja Calixin vastuksessa oli se etu että sen pystyi ruuvaamaan että ei tarvinnut suorittaa ns. vastuksen paikalleen lyöntiä kuten defassa.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Comment