Elikäs olenko laiska, tyhmä, saamaton vai huolimaton kun en löydä oikein ratkaisua?
Perinteikkäästi mittaristossa on jämähtänyt kokonaiskm-lukema siihen 299960 kohdalle, mitä neuvoksi siihen
-meneekö ainoastaan niillä konkkien vaihdolla, vai kuinka?
Ja muuta vikaa tosiaan mittaristosta löytyy
-nopeusmittari ei liiku
-trippimittari nollaantuu joka kerta hetken kuluttua siitä kun auton on sammuttanu
Polttoaineviisarin toiminnan luotettavuus on heikommalla pohjalla mutta siitä selevitään ku muistellaan paljonko on tullut tankanneeksi.
Lämpö- ja kierroslukumittari taitavat olla ainoat toimivat yksilöt.
Ja mitä toimenpiteitä tässä nyt oon tehny niin oon aukassu mittariston, tosin niin että akun piuhat on olleet kytkettyinä ihan normisti, kattellu niiden konkkien kunnon ja ainaki väittäsin pintapuolisen tarkastelun perusteella että ovat ookoo -siis mitään niistä ei oo ainakaan vuotanu, mittaristoon tulevien liitinten kunto on tsekattu ja en minä niitä enää tiukemmalle saa kiinni, ellen sitte liimaa niitä. Olettasin että isoin niistä (ruskea) on joku päävastaava tms, mutta siitä oli klipsi hajonnu -joten källin toisesta mittarista tilalle. Konehuoneen puolelta tarkastin sulakkeet ja vaihdoin maholliset hajonneet (siltikään ei mitään hyötyä).
Musta tuntuu että tähän on olemasa muukin ratkaisu ku touhuta uus mittaristo tilalle. En kyllä löytäny muuta ohjeistusta kun nuo konkkien vaihto.
..Alkaa vaan bemarimiehellä usko loppua.
Mutta kiitoksia jos onkelmaan selevyyttä saajaan..!
Perinteikkäästi mittaristossa on jämähtänyt kokonaiskm-lukema siihen 299960 kohdalle, mitä neuvoksi siihen
-meneekö ainoastaan niillä konkkien vaihdolla, vai kuinka?
Ja muuta vikaa tosiaan mittaristosta löytyy
-nopeusmittari ei liiku
-trippimittari nollaantuu joka kerta hetken kuluttua siitä kun auton on sammuttanu
Polttoaineviisarin toiminnan luotettavuus on heikommalla pohjalla mutta siitä selevitään ku muistellaan paljonko on tullut tankanneeksi.
Lämpö- ja kierroslukumittari taitavat olla ainoat toimivat yksilöt.
Ja mitä toimenpiteitä tässä nyt oon tehny niin oon aukassu mittariston, tosin niin että akun piuhat on olleet kytkettyinä ihan normisti, kattellu niiden konkkien kunnon ja ainaki väittäsin pintapuolisen tarkastelun perusteella että ovat ookoo -siis mitään niistä ei oo ainakaan vuotanu, mittaristoon tulevien liitinten kunto on tsekattu ja en minä niitä enää tiukemmalle saa kiinni, ellen sitte liimaa niitä. Olettasin että isoin niistä (ruskea) on joku päävastaava tms, mutta siitä oli klipsi hajonnu -joten källin toisesta mittarista tilalle. Konehuoneen puolelta tarkastin sulakkeet ja vaihdoin maholliset hajonneet (siltikään ei mitään hyötyä).
Musta tuntuu että tähän on olemasa muukin ratkaisu ku touhuta uus mittaristo tilalle. En kyllä löytäny muuta ohjeistusta kun nuo konkkien vaihto.
..Alkaa vaan bemarimiehellä usko loppua.
Mutta kiitoksia jos onkelmaan selevyyttä saajaan..!

Comment