Kyseinen auto nosti lämmöt tappiin ja puski vedet pihalle tuossa pari kk sitten ensimmäisen kerran, no ei kun uudet nesteet sisään ja auto toimi vallan moitteettomasti noin 3500km verran ja taas lämmöt nousi ja vedet pihalle. Mistähän kannattas alkaa vikaa etsimään, ku tuntus että jos vesipumppu ois rikki ni ei sillä 3500km:ä aja ilman ongelmia. Voisko termostaatti jumia tietyin väliajoin...? Ja onko normaalia että jos syylärin korkki on kiinni, ni lämppärille ei kierrä neste, vaan jos korkin laittaa kiinni niin alkaa kyllä puhaltamaan lämmintä ilmaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
520 e34 keittää
Collapse
X
-
Onko syylärin korkissa ylipaine venttiili vipu.. tarkista se ja muuten voisin epäillä termaria. Millaista ajoa oot harrastanu? helvetin moista kenkimistä vai köröttelyä.. jos lämmöt nousee vaan kenkimällä niin termari vaihtoon
Unettomuuskin on rikos, jos se on väkisin makaamista
E46 320i -99
"Prokkis" Schnitzer 635csi E.T.S -85
ex:
E34 535iA -91
E30 316i -89
E30 320i -90
-
-
Meillä (520iA) tilailtiin juuri uutta syylärin korkkia.. Todettiin että korkki falskaa. hinnaksi taisi muistaakseni kertyä 13e.. Ja lämmöt nousi esim. ruuhkassa kun joutui matelemaan.Tallissa:
BMW E39 535iA
BMW E36 325i
Porsche Cayenne 4.8l V8 twinturbo
Ex
E36 318is
E36 325i
E46 320d
E38 735 V8
E61 530d
E61 535d
F11 535d
Comment
-
-
Onko vesipumppu milloinka vaihdettu? rikkinäiselläkin selvinnee jossain tapauksissa kun se ropelli ei ole palasina vaan vain yksinkertaisesti luistaa siinä akselilla..
Termari voisi olla kyllä yksi, mutta epäilen..Normaalisti ne jumittuu auki.
Noita paisarin korkkeja menee silloin tällöin kun tuossa järjestelmässähän kiertää kohtuu kovat paineet, ts. sillä saadaan veden kiehumispistettä nostettua..
Itse lähtisin tutkimaan vesipumppua ja sitten sitä korkkia..Kumpikaan ei ole iso investointi siihen nähden että M50B20 konekkin kestää kohtuu huonosti noita lämmönnousuja polttamatta kannentiivistettä saatika halkaisematta kantta.
Ja tätä lausetta en täysin ymmärtänyt:
"Ja onko normaalia että jos syylärin korkki on kiinni, ni lämppärille ei kierrä neste, vaan jos korkin laittaa kiinni niin alkaa kyllä puhaltamaan lämmintä ilmaa."Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Kannattaa toki huomioida M50 koneen ilmaus mikä voi olla joskus tuskallista, ei mene ihan vaan nesteet sisään ja ajoa. Tässä ohjeet.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Ei kai se muu auta kun repiä se pumppu irti ja kahtoo miltä se näyttää. Kyllä sitä on ilmailtu niin hartaasti että sen osais jo unissaanki Mutta se mua tuossa ihmetytti ku otti paisarilta korkin irti ni se ei selvästikkään kierrättänyt vettä lämppärille ku ei saanu puhaltamaan lämmintä. Korkin ku pyöräytti kiinni ni rupes puhaltamaan heti lämmintä tupaan..."Paska analyysi!"
Comment
-
-
Originally posted by jarzap View PostEi kai se muu auta kun repiä se pumppu irti ja kahtoo miltä se näyttää. Kyllä sitä on ilmailtu niin hartaasti että sen osais jo unissaanki Mutta se mua tuossa ihmetytti ku otti paisarilta korkin irti ni se ei selvästikkään kierrättänyt vettä lämppärille ku ei saanu puhaltamaan lämmintä. Korkin ku pyöräytti kiinni ni rupes puhaltamaan heti lämmintä tupaan...- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
Comment