Kun päästiin nyt pyyhinaiheeseen tuolla muualla, niin kysyin pyyhkimisnopeuden säädöstä. Pyyhkimet pyyhkivät liian nopeasti. Normaaliasento jää vain hieman tavallisesto nopeimmasta asennosta ja nopeammalla asennolla pärjäisi vaikka minkälaisessa monsuunisateessa moottoritinopeudessakin. Normaalisateessa pitää aina olla säätämässä tihkun ja tavallisen pyyhinnän välillä, kun tihku on liian hidas (siis tihkun aika on normaali) ja jatkuva pyyhintä on aivan liian nopea olosuhteisiin nähden.
Maantiellä olen vertaillut pyyhinnopeuksia ja kuin muilla pyyhkimisiä tulee noin 4 kpl, niin minulla tulee yhden kerran enemmän. Ehkä ero ei kuulosta isolta, mutta käytännössä se on sitä.
Liekö tämän takia sitten pyyhinten kiinnityskin löystynyt. Ja autona on tuo sigussa/kuvassa näkyvä vehje.
Maantiellä olen vertaillut pyyhinnopeuksia ja kuin muilla pyyhkimisiä tulee noin 4 kpl, niin minulla tulee yhden kerran enemmän. Ehkä ero ei kuulosta isolta, mutta käytännössä se on sitä.
Liekö tämän takia sitten pyyhinten kiinnityskin löystynyt. Ja autona on tuo sigussa/kuvassa näkyvä vehje.
Comment