e34 535ia 1989
-Lämppäri sekoilee, useimmiten tulee vain kuumaa, repsikan puolelle kokoajan, kuskille toisinaan. Siis vaikka säädöt kylmällä. Infernaalista ajaa kostealla, pakko pitää räppänät auki että näkee. Ja toi meinaan ei ole mikään lehmän hönkäys, vaan ihan infernaalisen kuumaa ilmaa. Miten toi rakkine pitäis toimia/toimintaperiaate? Mul on kuitteja et on huollettu kyllä tuokin... Ei ole ilmastointia.
-Kulutusmittari putos pelistä, näyttää vain 0,0 Viisari kyllä näyttää oikein.Mitä tehdä?
-Lämpömittarin anturi sökö?(-37c) en löydä anturia tahi edes johtoa. Toimi kyllä hetken kun ostin auton n. 2kk sitte.
-Takapään camberit? Tontissa aika rajusti, ajeleeko porukka kuinka jyrkillä camber kulmilla? Multa meni jo yhet renkaat silestoneksi sisäreunoista. Ei viittis pilata uusia jotka jo odottaa alle laittoa, maksaa meinaan hyvät 9,5":n vanteille käyvät ihan kivasti mun putjettiin.
-
-Lämppäri sekoilee, useimmiten tulee vain kuumaa, repsikan puolelle kokoajan, kuskille toisinaan. Siis vaikka säädöt kylmällä. Infernaalista ajaa kostealla, pakko pitää räppänät auki että näkee. Ja toi meinaan ei ole mikään lehmän hönkäys, vaan ihan infernaalisen kuumaa ilmaa. Miten toi rakkine pitäis toimia/toimintaperiaate? Mul on kuitteja et on huollettu kyllä tuokin... Ei ole ilmastointia.
-Kulutusmittari putos pelistä, näyttää vain 0,0 Viisari kyllä näyttää oikein.Mitä tehdä?
-Lämpömittarin anturi sökö?(-37c) en löydä anturia tahi edes johtoa. Toimi kyllä hetken kun ostin auton n. 2kk sitte.
-Takapään camberit? Tontissa aika rajusti, ajeleeko porukka kuinka jyrkillä camber kulmilla? Multa meni jo yhet renkaat silestoneksi sisäreunoista. Ei viittis pilata uusia jotka jo odottaa alle laittoa, maksaa meinaan hyvät 9,5":n vanteille käyvät ihan kivasti mun putjettiin.

-
Comment