Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 tyhjäkäynti+jotai muuta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tomber
    Bimmer Rookie
    • Oct 2006
    • 44

    E34 tyhjäkäynti+jotai muuta

    520i-94 Kaikki alkoi yx aamusti kun akku oli oudosti purkaantunut.. No virtaa autoon ja käynnistämään ni täyty sahat käyntiin ja sillonki kierrokset seilas 200-1000rpm... No ajettaessa ei sit tuntunu muuten ku pysähty valoihin ni kierrokset kävi niin matalalla että melkeen auto sammu... nyt auto ei suostu enää käynnistymään ja ilmamäärämittarin vieressä oleva liitin jää nakuttamaan aina ku autosta on jo virrat sammutettu.. se ehkä syö akun, mut mistä päin ongelmaa pitäs ettiä.. oma vikakoodinlukija ei saa autoon yhteyttä joten siitä nyt ei ollu apua..

    Tänään testailin ja käynnisty, mutta ei käyny ollenkaan tyhjäkäynnillä.. kaasun avulla pysy käynnissä... ja bensan tuoksu oli mahtava! Ei kellään oo mitään ideoita..???
    Last edited by tomber; 25-08-2008, 08:40.
  • pietro-76
    Bimmer Rookie
    • Jul 2008
    • 73
    • KAJAANI

    #2
    vois olla vikana???

    ehken vois olla vikana ruiskujen ohjain boxi???mä kokeilin joskus 520i:n 24v ohjain boxia ittelle ja kun on 12 venttiilinen niin mulla jäi nakuttaa jotkut siel päälle ja työnsi bensat pihalle vaikka auto ei ollu edes käynnissä!!!mulla ois ollu ohjain boxi 520 12 venttiiliseen koneeseen tos hyllys!!!jos saat lainax joltain kaverilta niin kokeileppas!!!niin saat halvalla tosta ittelles boxin!!tai sitten on ilma massa mittari sökönä????itte kerkesin viimeviikolla myydä pois just sopivan ilmamassa mittarin!!mut kokeile jotain näistä ja käy sulakkeet läpi kaikki!!!!

    Comment

    • tomber
      Bimmer Rookie
      • Oct 2006
      • 44

      #3
      Vika korjattu!!!

      Elikkäs kampiakselin asentotunnistin oli kaput! Niitä yleisimpiä vikoja luulisin!

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎