elikkäs vasemmalla puolella rupee tärisee rengas kuin olisi irti jokin paikka???vaihdettu raidetangon nivelet sun muut nivelet.....voisko pyörän laakeri antaa noin paljon periksi???ja kuis muuten etu iskari on kiinni???lähteekö se irti muuten kuin koko pakettina jarrulevyn kanssa vai pitääkö se aukaista jarrulevy et onko siel vielä pultti kiinnitys???ja tosiaan kovemmas vaudissa jarruttaessa rengas niinkun vipattaa....mistä tää vois johtua???ilmeisesti tyyppi vikoja bemarissa!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
520 E34:n etupään tärinä
Collapse
X
-
Ei Oo Auttanu
ei auttanu renkaiden vaihto......visko vika olla laakereissa??kun eikös iskarit tule laakereihin kiinni???olenx ymmärtäny oikein ton iskareiden kiinnityksen????kun se pikku vaudissa ja pikku montuissa antaa pienta ns.lotinaa mutta ei isommissa vaudissa ja isoimmissa montuissa ei niin anna lotinaa mutta sit alkaa tärinä ja sen tuntee ihan että vasen puoli ihan reilusti heiluu yli 80kmh vauhdissa ja jos 100 ajaa ja jarruttaa niin sillon se vatkaa sitä rengasta niinku ois jostain löysällä mut kun on tosiaan nivelet vaihdettu niin voisko olla iskarit tai laakerit vikana???
Comment
-
-
1. kato että sulla on millilleen oikee keskireikä vanteessa, muuten väliin soviterankaat. maksaa 10-15e rengasliikkeissä 4kpl
2. edestä taa'emmaaisen tukivarren, upper control arm, thrust arm, reaktiotanko, eli monta nimeä. Ton osan korinpuoleinen kiinnitys. Se on semmonen pusla joka mennessää pehmeeks alkaa täristyttää autoa ja jarrutukses vipattaa niin prkleesti ja vääntää rattia johki suuntaan. En o noita e32 jäykempii osii koittanu mut ei noi HD-tarvikkeet kestä mitään. nyt tuli violetit powerflexit, jos alkais kestämään
Comment
-
-
tosiaan.......
juu toi vois olla tohon tärisyttämiseen noi jarrulevyt!!!!!mut vielä jäis mysteeriksi toi kolina mikä kuulu nois pienissä kuopissa!!!!onx siinä iskarit loppu???katastuksessa ei kyl sanonu mitään.....ja kun se kuuluu molemmilta puolilta!!!et onx iskarit sököt mut katstukses ei six huomannu kun jäykkä alusta!!!kun ilmeisesti alunperin orkkis iskareihin lyöty 40mm alusta sarja!!!!voip tietty sekin olla syy mix hajottanu noi etupään iskarit......kun yleensähän ei kauaa kestä noi iskarit jos orkkiksiin lyödään madallus sarja ja ei iskareita vaihdeta ja kuiteski mulla ollu toi bimmeri jo reilun vuoden ja alussa ei ollu tota ongelmaa!!!ja onx muuten toi etu iskari kiinni tos mihin pyörän laakeri tuleepi kiinni niin siinä tapissa niin sanotusti???vai lähteex ne irti noista tolpista?????kun ei aikasempaa kokemusta noista baijerilaisista!!!aika paljon uutta asiaa oppinu noista nykyään....vaik rakennellu noit saksalaisii ja nipponeita nii kyl toi bemukki on ihan eri luokkaa tekniikaltaa!!!joku fiksumpi jos neuvoo niin täs ittekki viisastus noista asioista!!!!:think
Comment
-
-
Originally posted by Fremen View Post1. kato että sulla on millilleen oikee keskireikä vanteessa, muuten väliin soviterankaat. maksaa 10-15e rengasliikkeissä 4kpl
Mistäs noin halvalla saa soviterenkaat?? Itellä makso 10€ kpl eli 40€
Comment
-
-
hirveetä luettavaa tommonen "??????xXXXX?X?" ....
koiranluut kun menevät väljiksi niin kuopissa kuuluu kolahdus. elikkäs kallistuksenvakaajan yhdystangot. maksaa 15e kpl motonetissä ja helppo vaihtaa.
Lohjalta ostin noi renkulat Virkbladista. Ovat muoviset. ei kokemusta noist metallisista. pääasia et toimivat!
Comment
-
-
Reaktiotankojen väljistyneet pallonivelet pitää montuissa ilkeetä kolinaa. Niitäkään on aika mahoton testata tanko paikallaan autossa... Ja tosiaan se sen väljä pusla taas tekee ohjauksen keskialueen löysäks ja täristää jarruttaessa reippaasti. Mut jos väpäjää tasasessa ajossa millä vaan nopeudella niin sit on joku tasapaino-ongelma...
Comment
-
-
itseasiassa kun tarpeeksi huonoksi menee niin kyllä alkaa ravistaan ihan tasasella tielläkin ja siinä vaiheessa ravistus on sitä luokkaa että paikat lähtee hampaista ja pakko himmata
ootko kiinnittäny mitään huomioo että alkaako ravistaan jonkun uran yli ajamisen jälkeen tms?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
vika ileisesti löytyi!!!
elikkäs autona on -89vm 520i BMW ja vanos m20b20!
ja vikana oli nykimiset ja renkaan vemputtaminen!!!
Sähkövika löytyi IMM:n mittarin piirilevystä!oli ilmeisesti kulunut liikaa siitä kohti ja puhdistin joka paikan ja siirsin piirilevyä hiukka ylöspäin!
Ja AVOT bemu pelaa kuin unelma nytten!!!itselläni hellan valmistama IMM jossa voi laittaa vaparin suoraan kiinni IMM:n alkupäähän!eli molemmissa päissä pyöreät kiinnitykset!hiukka erillainen kuin tavan m20b20 koneessa!
siinä oli se vika ratkaistu!!!jos jollekkin apua tästä niin mun bimmeri korjaantu tällä!!
Ja sitten toi ns.ravistus jarruttaessa!kokeiltiin eri vanteilla mut ei apua!!
mutta purimme koko etutolpat pois niin vika löytyi yläpään laakereista mitkä on jousen kiinnityksen yläpuolella!!siitä löyty mun auton vika!!
nyt ei kolise yhtään eikä vispaa koria!!et jos jollain tälläista tärinää,vavistusta kun jarruttaa niin omalta kohdalta autto kun kattoin yläpään laakerit niin sieltä väljyys vaikutti koko renkaaseen!!
jos jollain ollu samoja vikoja ollut samassa korisessa bemukissa niin jatkoksi vaan tänne omia ratkaisuja millä vibat sun muut tärinät helpotti!!
Ja kuin myössäkin toivottavasti olisi edes jollekkin apua tästä!!
Comment
-
Comment