Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 TDS:n katti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kuirikki
    Bimmer Rookie
    • Jun 2008
    • 116
    • Keski-Pohjanmaa, Himanka

    E34 TDS:n katti

    Kannattaako tuota poistaa/tyhjentää sisuskalut? Onko kuinka ahdistava tekijä putkistossa? Kellään kokemuksia asiasta? :think
    Ex:BMW 525 TDS E34 -93
    Nykyinen: BMW 330 dA Touring -03
    Kauppakassi: Peugeot 106 XSI -92
  • jones69
    BTCF Member
    • Dec 2005
    • 510
    • Myrskylä

    #2
    Originally posted by kuirikki View Post
    Kannattaako tuota poistaa/tyhjentää sisuskalut? Onko kuinka ahdistava tekijä putkistossa? Kellään kokemuksia asiasta? :think
    Uskoisin että ainakin jonkun verran kuristaa... Itselleni tein kokonaan putkiston 3" rännistä ja yhdellä vaimentimella ---> hyvin hengittää
    E91 320d ///M-Sport "Voll"

    E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"

    Comment

    • kuirikki
      Bimmer Rookie
      • Jun 2008
      • 116
      • Keski-Pohjanmaa, Himanka

      #3
      Kellään muulla kokemuksia asiasta? Mites katsastuksen laita, jos esim poistaa sisuskalut tuosta katista. Meneekö päästöistä läpi? Tietäisi vaan etukäteen, ettei turhaan tee mitään isompaa...
      Ex:BMW 525 TDS E34 -93
      Nykyinen: BMW 330 dA Touring -03
      Kauppakassi: Peugeot 106 XSI -92

      Comment

      • Alpina E34
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2005
        • 1122
        • Masku

        #4
        Ei kai dieseleissä mitata kuin savutusarvo ja siihen ei katti taida vaikuttaa?
        E34 Lenz 536ds -89

        E34 osille tarve:
        https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214

        Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
        Originally posted by T3
        BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
        'Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer' (Walter Röhrl)

        Comment

        • 525 TD
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2005
          • 281
          • IISALMI

          #5
          mikäli tarkoituksesi ei ole "virittää" konetta/putkistoa , ei katin särkeminen mielestäni ole siitä saatavan hyödyn (montako kymmenystä 0-100km/h?)arvoista

          onko autosi rekisteriotteeseen merkitty tuota kattia ?

          Comment

          • kuirikki
            Bimmer Rookie
            • Jun 2008
            • 116
            • Keski-Pohjanmaa, Himanka

            #6
            Originally posted by 525 TD View Post
            mikäli tarkoituksesi ei ole "virittää" konetta/putkistoa , ei katin särkeminen mielestäni ole siitä saatavan hyödyn (montako kymmenystä 0-100km/h?)arvoista

            onko autosi rekisteriotteeseen merkitty tuota kattia ?
            Konetta ei ole tarkoitus virittää mitenkään. Tuotapa en nyt yhtäkkiä muista, lukeeko otteessa mitään katista. :think
            Ex:BMW 525 TDS E34 -93
            Nykyinen: BMW 330 dA Touring -03
            Kauppakassi: Peugeot 106 XSI -92

            Comment

            • Guest's Avatar

              #7
              Ei muuta tehoja mitenkään. Katti on oltava jos se rekisteriotteessa mainitaan.

              Comment

              • kuirikki
                Bimmer Rookie
                • Jun 2008
                • 116
                • Keski-Pohjanmaa, Himanka

                #8
                Eli ei vissiin sitten maksa vaivaa tehdä tuolle mitään...
                Ex:BMW 525 TDS E34 -93
                Nykyinen: BMW 330 dA Touring -03
                Kauppakassi: Peugeot 106 XSI -92

                Comment

                • kartsan
                  Bimmer Rookie
                  • Jan 2004
                  • 187
                  • Kiukainen

                  #9
                  Mulla hävis sisuskalut tuossa taannoin ja savuarvot laskivat kymmenesosaan vuoden takaisesta jolloin sisuskalut olivat vielä paikoillaan. Ajattelin että tämä toimenpide voi vähentää pakopaineita kun lastuttaa. Muuten tehonlisä on kai aika vähäinen?
                  Yamaha XJ750 ja XJ900
                  E32 730iA
                  ex E32 750iAL
                  ex E34 525tdsA Touring

                  Comment

                  • 525 TD
                    Bimmer Fanatic
                    • Jan 2005
                    • 281
                    • IISALMI

                    #10
                    tuskinpa katin poistolla lisätehoja "ilmestyy" , lienee samanlaista harhaa kuin laittamalla vakiovälijäähyn paikalle valtavan kennon ja jättää moottorin vakioksi

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎