Announcement

Collapse
No announcement yet.

Asiaa E34 ja E32 taka-apurungoista.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • r.w.
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2007
    • 2510
    • Länsirannikko

Asiaa E34 ja E32 taka-apurungoista.

E34:n ja E32:n taka-apurunkojen eroista ja yhtäläisyyksistä on ollut keskustelua jo useammassakin threadissa, eikä selvyyteen ole mielestäni vielä kertaakaan päästy. Itse olen sikäli onnellisessa asemassa, että tallilta löytyy kehtomalliset apurungot molemmista malleista, asia juolahti mieleeni tänään paikkoja siivoillessa ja päätin heti tarttua härkää sarvista:

Alustavien mittausten mukaan apurungot todellakin olisivat mitoiltaan yhtenevät. Leveys sekä kiinnityspisteet koriin ja tukivarsille ja perälle täsmäävät kaikki keskenään. Kannattaa kuitenkin odottaa muutama päivä, ennen kuin lähdette jokainen hamstraamaan 518:n alle halpoja E32-apurunkoja ja isoja lukkoperiä aavikkovälityksillä. Puran akselistoja lisää lähipäivinä, jolloin pääsen suorittamaan tarkemmat, lopulliset mittaukset.

Näiden tietojen valossa kuitenkin näyttäisi siltä, että apurungot ja tukivarret todellakin ovat keskenään täysin vaihtokelpoiset, napoja lukuun ottamatta. Muokkaan tätä aloituspostia heti kun aihetta tulee, palataan astialle...
    Last edited by r.w.; 10-09-2008, 21:39.
    1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
  • Guest's Avatar

Mä tulin kans tohon lopputulokseen mutta laitoin silti ei-kehto-mallisen, en muista miksi.

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎