Mistä löytyisi e34 (91') summeri, joka muistuttaa valojen päälläolosta? Katselin kaikki mahdolliset paikat läpi, mutten vain löytänyt. Summeri osoitti muutaman kerran elon merkkejä auton oston jälkeen, muttei ole sen jälkeen enää ilmoittanut olemassaolostaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mistä löytyy e34:n valosummeri?
Collapse
X
-
Laitoin omaan 524Td:hen 525tds:än mittariston ja suuri hämmästys oli se että tuo valohälytin on ilmeisesti mittaristossa...ainakin rupes toimimaan kun tuon mittariston vaihtoi...mittaristo on -94 mallin autosta valmistusleiman mukaan...Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Minulla ei ole mitään kongia vaan valomuisti, ku virrat sammuu, niin valot sammuu, yksinkertaista... :lol:BMW M5 3.8 -92 Mitt Volleder
EX:Ford Fiesta 1.1 8V -89 | BMW 525 24V -91 | Opel C kadett -76
"Ei Riemulla Rajaa, Ku Bemarilla Ajaa"
Comment
-
-
se alkuperäinen valomuisti on mittaristossa. Ostin toisen mittariston hajonneen tilalle ja soundi muuttui pikkasen erilaiseksi. Sen surinan
ohjaus on ilmeisesti ohjelmoitu koodipalikkaan. Ainakin mun vanhalla
koodipalikkalla se toimii väärin eli alkoi surisemaan kun laittoi virrat
päälle, riippumatta siitä onko valot päällä tai ei.
Comment
-
-
Mulla kun jättää valot päälle niin kuuluu sellainen kauhea rääkynä. Se kongi on sitten erikseen, se huutelee esim. silloin kun menee ilma pakkasen puolelle. Olisikohan niin, että ne autot joissa on iso ajotietokone niin huutelee valoista sen kongin kautta.
Tietääkö joku miten saisi laitettua tän skandinaavisen "valot aina päällä" toiminnon päälle. Valot kyllä muistaa laittaa pois päältä rääkynän ansiosta, mutta päälle ne jää välillä laittamatta.
Comment
-
Comment