elikkäs paljonko jännite pitää tulla ilmamassa mittarille??????lisä ilma johdolle tuli 12v mut tohon ilmamassa mittrille 5v eli onx siel nyt jokin rele paskana vai onx tosiaan että siihen ei enempää saa jännitettä tulla!!!eli mitattu johdosta kun irti ja virrat laitettu päälle!!!!kylmänä pelaa täysin hyvin mut sit kun ei enää lisäilma mittari laita seosta rikkaammalle niin alkaa se nykiminen,tyhjäkäynti 500-1200rpm ja välillä sammuu!!!!ja onko väliä kun on laitettu lisäilma mittari joka on ilmeisesti vaparille tehty...näin ainakin väitti myyjä,eli kun vapari tulee kiinni niin saako se olla suoraan ilmamassa mittarissa kiinni vai pitääx siinä olla vähän letkun pätkää että ei ihan kiinni ois siinä mittarilla!!!ja tääkin alko aivan ittestään tekee näitä temppuja mutta yks mitä tapahtu kesällä oli että kun nesteet otettiin pois ja ruettiin ilmaamaan niin ylävesi letku ei ollu kunnolla kiinni ja sehän nakkas nesteet pihalle myös vaparin massa mittain piiri levylle!!!sammutin kyllä heti auton ja kuivasin piirilevyn ja siitä on jotain 4kk kun tapahtui tää homma!!!mut tosiaan toi jännite jäi vaivaamaan et onx se liian vähän että ei riitä pitämään tyhjäkäynnillä!!!sitten saattaa välillä tehdä senkin että pelaa tyhjäkäynti että ei souda eikä huopaa kiorrokset,ja liikkeelle lähtiessä kun polkasee kaasua niin ensin ei tapahdu mitään mutta sitten tuntee että joku paikka aukee ja rupee vetää ihan normaalisti!!!aivan kun ei sais alux ilmaa...jos jollakin tietoo niin auttakaa!!!!ilmeisesti kyllä aika monella on toi sama vika eli kierrokset soutaa!!!tulpatkin vaihdettu ja virranjakajan kansi+johdot mut nyt kallistuu omasta mielestä vika tohon massa mittariin!!!joku fiksumpi varmaan osaa kertoo paremmin noi jännitteet ym mitä tos vois olla!!!lambada on nykästy pois joskus kun ei ollu ja ruiskuilta se onx se nyt sytkän ennakko johto on nykästy pois!!!ja tosiaan ollu 1,5vuotta auto ja aina pelannu moitteettomasti mut nyt toi mysteeri!!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 ja näitä nykimis vikoja!!!!!!!!!!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
mitähän vittua? alottaja vois vaikka käyttää edit nappulaa ja pyyhiä n+1 määrän turhia kysymys ja huutomerkkejä.. suomenkielessä tuota X kirjainta käytetään käsittääkseni vain nimissä.. ehkä hyvää tekis pieni jaottelukin.. eihän tommosta pysty lukeen tai ainakin joutuu lukemaan sen kymmenen kertaa ennen ku tajuaa mitäänF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
elikkäs niitä yhdys sanoja vois kans opetella!!!!ja väli lyöntejäkin vois käyttää noiden välimerkkien jälkeen kuin myös isoja alku kirjaimia virkkeen alussa...puhumattakaan jo mainituista teini-äksistä ja kappale jaon puutteesta joka on noista se kaikkein rasittavin asia lukemisen kannalta???ei tommosta yhteen pötköön kirjoitettua potaskaa jaksa kukaan lukea!!!!!on myös hienoa ettei väli merkeissä säästellä!!!!?????BMW 530d xDrive Luxury F10 LCI -14 Sapphire Black
Toyota MR2 2.0 GTi -93
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postmitähän vittua? alottaja vois vaikka käyttää edit nappulaa ja pyyhiä n+1 määrän turhia kysymys ja huutomerkkejä.. suomenkielessä tuota X kirjainta käytetään käsittääkseni vain nimissä.. ehkä hyvää tekis pieni jaottelukin.. eihän tommosta pysty lukeen tai ainakin joutuu lukemaan sen kymmenen kertaa ennen ku tajuaa mitään
Eli otetaanpa uudelleen hieman ymmärettävämmällä kirjoitusasulla ja tarkemmilla tiedoilla...
Sitä ennen kannattaa lukea ensiksi tämä.
Comment
-
-
eli kun vapari tulee kiinni niin saako se olla suoraan ilmamassa mittarissa kiinni vai pitääx siinä olla vähän letkun pätkää että ei ihan kiinni ois siinä mittarilla!!!
Itsellä oli E30:ssä noita samoja vaivoja, tuo putki auttoi kyllä paljon, mutta siinä oli joku muu ihme vika boksissa, ilmamäärämittarissa tai tyhjäkäynti moottorissa, meni johtosarja sisäpuolelta ihan paskaksi, kokeilin useammalla eri osalla, mutta rupes toimimaan vasta sen jälkeen kun vaihdoin nuo kaikki ja vielä johtosarjan uusiin erään varkauden jäljiltä.
Voishan siihen ilmamäärämittariin laittaa vaikka akulta sen +12v suoraan, varmaan toimisi paremmin.Last edited by Rocla; 23-07-2014, 18:38.Olli.
Comment
-
Comment