Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 530i V8 uusi putkisto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KaDiZ
    Bimmer Rookie
    • Nov 2007
    • 38
    • Oulu

    #16
    noniin ongelma hoidossa tilasin KL-varaosasta välivaimentimen. Eberin vaimentimia olivat ja tosiaan oli kuin olikin M60 koneelle soveltuva
    E34 530i V8
    ------------------
    Ex
    Fiat Bravo -98 1.6 voimanpesä

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16421
      • Asikkala

      #17
      Originally posted by KaDiZ View Post
      noniin ongelma hoidossa tilasin KL-varaosasta välivaimentimen. Eberin vaimentimia olivat ja tosiaan oli kuin olikin M60 koneelle soveltuva
      ....

      Comment

      • KaDiZ
        Bimmer Rookie
        • Nov 2007
        • 38
        • Oulu

        #18
        Originally posted by jr66 View Post
        ....
        varmistin varmaan sen 10 kertaa että onko varmasti m60 koneelle
        E34 530i V8
        ------------------
        Ex
        Fiat Bravo -98 1.6 voimanpesä

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16421
          • Asikkala

          #19
          Juu parempi niin kuin ostaa vääriä osia.

          Comment

          • Harzzza
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2006
            • 218
            • Tampere

            #20
            Kuis muuten tuo x-putki, onko kokemuksia että onko kuin tarpeellinen oikeesti ? Katooko alakierrosten vääntö jos tekee putkiston kasikoneeseen omilla putkilla taakse asti ? Se X viä kasin lotinan pois tehokkaasti, mutta ilmeisimmin sillä ois vaikutusta käytökseenkin, kertovat jenkkiautopojat ?

            Comment

            • KaDiZ
              Bimmer Rookie
              • Nov 2007
              • 38
              • Oulu

              #21
              Originally posted by Harzzza View Post
              Kuis muuten tuo x-putki, onko kokemuksia että onko kuin tarpeellinen oikeesti ? Katooko alakierrosten vääntö jos tekee putkiston kasikoneeseen omilla putkilla taakse asti ? Se X viä kasin lotinan pois tehokkaasti, mutta ilmeisimmin sillä ois vaikutusta käytökseenkin, kertovat jenkkiautopojat ?

              Mulla tällä hetkellä yhdellä vaimentajalla 3" putkisto katilta taaksepäin ja ei elämää ennen 4000rpm
              E34 530i V8
              ------------------
              Ex
              Fiat Bravo -98 1.6 voimanpesä

              Comment

              • jsa014
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2006
                • 1651
                • Turun Pallivaha

                #22
                Niin. Mutta onko erilliset putket ja jaettu vaimentaja, vai erilliset putket ja yhteinen vaimennin. Vai putket yhdistetty heti kattien jälkeen?
                316 E21 -> 320 E30 -> VW,Ford,Renault -> 540 E34-> 525 E39 ///M-Sport Touring

                Comment

                • KaDiZ
                  Bimmer Rookie
                  • Nov 2007
                  • 38
                  • Oulu

                  #23
                  Originally posted by jsa014 View Post
                  Niin. Mutta onko erilliset putket ja jaettu vaimentaja, vai erilliset putket ja yhteinen vaimennin. Vai putket yhdistetty heti kattien jälkeen?
                  Oli katin jälkeen muutettu vaimentajalla yhdeksi 3" putkeksi ja se meni lähes suorana loppuun ja thats it

                  Tänään virittelin eberin ja supersportin vaimentajat autoon. Muokata piti superin putkea ja hitsaamalla kiinni. Auton äänet ovat lähes samat entä vakiona mutta hieman super tuo matalampia soundeja mutta ei paljoa (hillittyä mutta asiallista)
                  E34 530i V8
                  ------------------
                  Ex
                  Fiat Bravo -98 1.6 voimanpesä

                  Comment

                  • Harzzza
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2006
                    • 218
                    • Tampere

                    #24
                    Originally posted by KaDiZ View Post
                    Oli katin jälkeen muutettu vaimentajalla yhdeksi 3" putkeksi ja se meni lähes suorana loppuun ja thats it

                    Tänään virittelin eberin ja supersportin vaimentajat autoon. Muokata piti superin putkea ja hitsaamalla kiinni. Auton äänet ovat lähes samat entä vakiona mutta hieman super tuo matalampia soundeja mutta ei paljoa (hillittyä mutta asiallista)
                    Saahan sitä murinaa helposti mutta jos oikeesti haluu sen perinteisen kasin äänen niin kyllä noi putket tarttis koko matkaltaan pitää erillään. Mut sehän se kyssäri just olikin että putooko alavääntö sit liikaa... vanhoissa jenkkilotjissa (tahtootahtoo!) oli parhaat soundit. Ja sen verran tilavuuttaa että ei kaivattu X- tai H-putkea eli lohkojen pakosarjoja yhdistävää kappaletta.

                    Eihän tosta vakioputkesta tiä yhtään onko siä nelonen, kutonen vai kasi vai 12... tasasta suhinaa vaan...

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎