Announcement

Collapse
No announcement yet.

Öljyvuoto E34 520 88

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vintage80s
    Newbiemmer
    • Aug 2024
    • 1
    • Vihti

Öljyvuoto E34 520 88

Itselle uusi tuttavuus kasarihelmi valkoinen E34, hieno auto kaikin puolin ja upeakuntoinen, nyt vaan mitä ilmeisimmin kampiakselin stefa tiputtaa öljyläikkää auton alle. Päivässä tulee jo reippaanlaisesti öljyä auton alle.
    Itsellä ei aikaa / mahdollisuutta ottaa työn alle. Kehen suosittelisitte ottavan yhteyttä uudenmaan alueen / PKS seudulta. Onko tietoa vintagehelmen tuntijoista. Sitten toinen asia miten usein suosittelette jakohihnan vaihtoa: kilometrit tai aika?
  • Flamen
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2011
    • 584
    • Kuopio

Vaihtoväli esimerkiksi Gatesin hihnalle karkeasti 3 vuotta tai 40 tkm. Jakopääremppahan siinä hoituu samoilla tulilla, jos liikkeeseen vie laitettavaksi. Itse suosittelen Janakkalassa olevaa Bemuexperttiä
    Ruosteeton Karmann

Comment

• jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16465
      • Asikkala

Originally posted by Flamen View Post
      Vaihtoväli esimerkiksi Gatesin hihnalle karkeasti 3 vuotta tai 40 tkm. Jakopääremppahan siinä hoituu samoilla tulilla, jos liikkeeseen vie laitettavaksi. Itse suosittelen Janakkalassa olevaa Bemuexperttiä
      Ai m20 hihnan vaihto 40 tkm ?

Comment

• Flamen
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2011
        • 584
        • Kuopio

Originally posted by jr66 View Post

Ai m20 hihnan vaihto 40 tkm ?
        Saa toki korjata jos oon väärässä, mutta näin muistan lukeneeni joskus vuonna 2015 gatesin paketin kyljestä. Googlettelun jälkeen virallinen BMW suositus on 4 vuotta ja 100 000 km, koskee varmaan omia alkuperäsiä varaosia.
        Ruosteeton Karmann

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎