www.hautalahti.fi 228 -> 240 kytkin paketti. Vakio vauhtipyörästä startin hammas kehä. Automaatin pultit pitää laittaa vauhtipyörään koska se on paljon pienempi ja pultit jää reilusti yli. Vaihdelaatikon tuet piti rälläköidä että kytkin mahtuu pyörimään. Vakio 143hv tds mutta kuitenki isompi ja jäykempi paketti sisässä . Suosittelen
www.hautalahti.fi 228 -> 240 kytkin paketti. Vakio vauhtipyörästä startin hammas kehä. Automaatin pultit pitää laittaa vauhtipyörään koska se on paljon pienempi ja pultit jää reilusti yli. Vaihdelaatikon tuet piti rälläköidä että kytkin mahtuu pyörimään. Vakio 143hv tds mutta kuitenki isompi ja jäykempi paketti sisässä . Suosittelen
Joo tällästä oon miettinyt meneekö kuin bolt on paikalleen vaa nytpä sen tietää. Itellä 210hp/400nm turbo loppu kesken isompaa tilalle ja metalli pahvia nii tohtis lyyä painettaki vähä reilummin
Joo tällästä oon miettinyt meneekö kuin bolt on paikalleen vaa nytpä sen tietää. Itellä 210hp/400nm turbo loppu kesken isompaa tilalle ja metalli pahvia nii tohtis lyyä painettaki vähä reilummin
Bolt on. Rälläkällä vaihdelaatikosta veks että sopii pyörimään. Joo nyt toistaseks GT2260 garrett ja 12mm mekaaninen pumppu, bilteman isoin välijäähy. Hyvin pitäny ja kestää. Pitäis itelki löytää metallinen kannen tiiviste mutta kaikki ne on kiven alla. Anteeksi myöhänen vastaus laita vaikka messenger viestiä. Samalla nimellä löydät facesta.
Comment