Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 sähköikkunat takaoviin, kuvakertomus
Collapse
X
-
ihan hyvät ohjeet
mutta... melkein kaikki E34:sen liittimet voidaan purkaa liitintä tai pistoketta rikkomatta
pistokkeiden takaosaa (=reikäkappale) pystyy siirtämään siten että pyöreät liittimet mahtuvat ulos (ei tarvitse irrottaa kokonaan kuten kuvissa)
bmw:n pyöreille liittimille löytyy autonvaraosaliikkeistä irrotus"hylsy" (hinta n.3e , Iisalmen autoala)
uudemmissa vuosimalleissa ei välttämättä ole johtoja valmiiksi korin puolella takaoville (esim.omassa 12/93 rekisteröidyssä touringissa piuhat takaoville puuttuu...)Last edited by 525 TD; 12-12-2008, 08:08.
-
-
Originally posted by 525 TD View Postuudemmissa vuosimalleissa ei välttämättä ole johtoja valmiiksi korin puolella takaoville (esim.omassa 12/93 rekisteröidyssä touringissa piuhat takaoville puuttuu...)
Asialliset ohjeet. FAQ-ainesta. Kenties olisi vielä ollut juttua keskikonsolin nappien asennuksesta. Topiikin aloittajalla varmaan kohtuu helppo homma, kun etulasit oli valmiina. Entäpä jos ei ole sähkölaseja edessä olekkaan?E39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by 525 TD View Postihan hyvät ohjeet
mutta... melkein kaikki E34:sen liittimet voidaan purkaa liitintä tai pistoketta rikkomatta
pistokkeiden takaosaa (=reikäkappale) pystyy siirtämään siten että pyöreät liittimet mahtuvat ulos (ei tarvitse irrottaa kokonaan kuten kuvissa)
bmw:n pyöreille liittimille löytyy autonvaraosaliikkeistä irrotus"hylsy" (hinta n.3e , Iisalmen autoala)
Originally posted by Harri G View PostMulla ei ollu piuhoja etulaseillekaan, -89 525i sedan.
Asialliset ohjeet. FAQ-ainesta. Kenties olisi vielä ollut juttua keskikonsolin nappien asennuksesta. Topiikin aloittajalla varmaan kohtuu helppo homma, kun etulasit oli valmiina. Entäpä jos ei ole sähkölaseja edessä olekkaan?
Jos edestäkin puuttuu sähkölasit, niin sitten kokonaisuudessaan edessä lienee paria kertaluokkaa järeämpi operaatio. Ei tietoa, mitä mahtaa autosta löytyä valmiina ja mitä ei...
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostMulla ei ollu piuhoja etulaseillekaan, -89 525i sedan.
Asialliset ohjeet. FAQ-ainesta. Kenties olisi vielä ollut juttua keskikonsolin nappien asennuksesta. Topiikin aloittajalla varmaan kohtuu helppo homma, kun etulasit oli valmiina. Entäpä jos ei ole sähkölaseja edessä olekkaan?Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
noiden korinpuoleisten sähkölasien piuhojen olemassaoloa ei voine varmistaa muuten kuin kurkkaamalla pilarien verhoilupaneelin alle
auton ikä tai muut varusteet ei sitä kerro
525iiäxä : -92 525iX touring : piuhat kaikkiin oviin
Harri G : -89 525i sedan : ei piuhoja
Kentsu : -89 520iA sedan : piuhat vain etuoviin
mikae34 : -89 520i sedan : piuhat kaikkiin oviin
minä : -93 525td touring : piuhat vain etuoviin
4 x sähkölasit ovat kuitenkin 535-mallista(vai 530) ylöspäin vakiovarusteena , vuosimallista riippumatta?Last edited by 525 TD; 15-12-2008, 14:56.
Comment
-
-
Originally posted by Kentsu View PostJännää, koska mulla oli etulasien piuhat valmiina karvalakki -89 520iA sednissa.Originally posted by mikae34 View PostMyös minulla -89 520i:ssä tuli kyllä kaikki johdot ovipilareiden liittimilleE39 ja E91
Comment
-
-
Tulee raakasti muistin syövereistä, mutta eikös E34sta ole ollut sekä ns. high- että low-mallin johtosarjoilla valituista varusteista riippuen, mikä saattais selittää tuota arpomista piuhojen olemassaolon suhteen - niinollen kuten edellä mainittiin pelkkä vm. tai moottorityyppi ei paljoa kerro vielä aiheesta. Jostain e34.de sivustolta muistaakseni löytyy jotain jorinaa eri johtosarjakombinaatioista, mutta ei nyt pikavilkaisulla sattunut silmään.BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
-
Itel 525i touring 1/96 ja johtosarjat oli valmiina, vain ovien johtosarjat piti rakentaa.E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Mainittakoon tähän vielä sellainen asia, että ainakin -95 mallissa tuo johdotus on erilainen kuin kuvakertomuksessa kerrotaan. Ilmeisesti 93 alkaen tuo liitin muuttuu, eli tuo pienempi liitin jää kokonaan pois ja kaikki johdot niin ikkunan moottorille, katkaisijalle, moottorin rajakytkimelle sekä oven lukolle tulee tuon ison liittimen kautta. Noita sähkökaavioita tarkastelemalla löytää oikeat pinnit sekä piuhan värit. Kunhan itse saan parsittua johtosarjat loppuun, voin kirjoitella pikku ohjeet muille.
Oma vekotin siis 1995 525i Touring ja piuhat tulee kaikille oville. Tällä hetkellä siis vain etuovissa sähkölasit.Current:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
Comment