Announcement

Collapse
No announcement yet.

M5 e34 vaihteensiirtäjä vika (neuvoja kaivataan)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jarzap
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2004
    • 319
    • Sodankylä/Pyhäsalmi

    M5 e34 vaihteensiirtäjä vika (neuvoja kaivataan)

    Osaako kukaan sanoa missä vois olla vika kun autossa jumittunu nelosvaihde pesään. Keppi liikkuu 3vaihteen ja 4vaihteen välillä rempulana. Sivuille päin ei liiku. Oisko siirtäjät vaan sekasi..?
    Last edited by Leka; 12-01-2009, 10:26. Reason: Otsikko
    "Paska analyysi!"

  • jumbo
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2005
    • 6602
    • Lappeenranta

    #2
    Vois olla ihan visustossaki vikaa mutta eikai se nyt niin helpolla laske Paljonko jäi hintaa ämmälle??
    M550d

    Comment

    • jarzap
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2004
      • 319
      • Sodankylä/Pyhäsalmi

      #3
      Pitää alkaa tutkimaan että mikä siellä on vituillaan Ei sille enää paha hinta jääny
      "Paska analyysi!"

      Comment

      • jarzap
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2004
        • 319
        • Sodankylä/Pyhäsalmi

        #4
        Vika löytyi! Elikkäs siirtäjän nivel oli murtunut poikki, kuvassa osa nro 1 --> http://www.realoem.com/bmw/showparts...40&hg=23&fg=15

        Jos kellään on jäänyt nurkkiin lojumaan kyseinen osa niin tarjouksia tulemaan!!
        Kokonaista laatikkoakin voi tarjota, eikä tarvitse olla edes täysin kunnossa.
        Last edited by jarzap; 08-01-2009, 19:43.
        "Paska analyysi!"

        Comment

        • jarzap
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2004
          • 319
          • Sodankylä/Pyhäsalmi

          #5
          Elikkäs nyt olis eessä laatikon irroitus, ja askarruttaa semmonen seikka että onko laatikon ylimmät pultit kuinka "piilossa". Joutuuko konetta kallistamaan että ne saa irti..? Onkos mitään muuta erikoista mitä pitäs ottaa huomioon hommassa?
          "Paska analyysi!"

          Comment

          • M5 bemu
            BTCF Member
            • Nov 2007
            • 318
            • Turku

            #6
            m5 laatikon irrotus

            ei moottoria tarvitse kallistaa.pakoputki, kardaani pois...sit kyhäät räikkäsarjan jatkokappaleista semmosen 50cm pitkän työkalun ja sit napulla/räikällä pultit auki. pari on aika vittumaisen pienessä kolossa mutta kyllä ne kaikki saa auki, jollei joku o sorvannu kantoja paskaks.
            TEAM E34

            Kesällä e34 3.8 ///M5 -93 +re85
            Jokapäiväisessä ajossa Scoda super-bee 1.8t -07

            Comment

            • jarzap
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2004
              • 319
              • Sodankylä/Pyhäsalmi

              #7
              Originally posted by M5 bemu View Post
              ei moottoria tarvitse kallistaa.pakoputki, kardaani pois...sit kyhäät räikkäsarjan jatkokappaleista semmosen 50cm pitkän työkalun ja sit napulla/räikällä pultit auki. pari on aika vittumaisen pienessä kolossa mutta kyllä ne kaikki saa auki, jollei joku o sorvannu kantoja paskaks.
              Juu, kiitokset tästä. Pitää toivoo parasta ja pelätä pahinta
              "Paska analyysi!"

              Comment

              • jarzap
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2004
                • 319
                • Sodankylä/Pyhäsalmi

                #8
                Laatikko ois irti. Nyt mieltä askaruttaa semmonen asia kun luin nuita joitain juttuja täältä, että laatikkoo ei kannattas ite avata, ja on tosi vaikee korjata... Että pitääkö nämä jutut paikkaansa. Onko kukaan täällä rempannu itse laatikkoa? Vai pitääkö viedä ihan liikkeeseen korjattavaks....
                "Paska analyysi!"

                Comment

                • Leka
                  BTCF Member
                  • Sep 2003
                  • 7701
                  • Vilppula

                  #9
                  Originally posted by jarzap View Post
                  Laatikko ois irti. Nyt mieltä askaruttaa semmonen asia kun luin nuita joitain juttuja täältä, että laatikkoo ei kannattas ite avata, ja on tosi vaikee korjata... Että pitääkö nämä jutut paikkaansa. Onko kukaan täällä rempannu itse laatikkoa? Vai pitääkö viedä ihan liikkeeseen korjattavaks....
                  Ei 280 Getragin korjaaminen nyt mitään rakettitiedettä ole, mutta vie suosiolla korjattavaksi semmoiselle joka tietää mitä tekee jollei itsellä ole kokemusta. Korjausohjeita löytyy multa jos haluat itse kokeilla, privalla tavoittaa. Hintaa remontille muodostuu helposti +500€ jos lisäksi aiot synkkia ja laakeroinnit vaihtaa.
                  sigpic

                  BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎