Elikkäs ongelmana perän pomppiminen. Kulkuneuvo 520iAT e34. Voisiko olla mahdollista, että kun talvirenkaiden vaihdon yhteydessä auto nostettiin kokonaan ilmaan, farkun peränsäätö olisi jäänyt jumiin yläasentoon. Takapää tuntuu todella kovalta ja meno ei ole enää kivaa, kun tuntuu et hampaat tippuu suusta. Kun aloin asiaa pohtimaan ja katselin sivuprofiilia niin näytti, että perä olisi ainakin tuuman normaalia korkeammalla. Ajovalotkin näyttävät nykyän aika lähelle.
Jos jollain vielä olisi kuvia aiheeseen liittyen, eli mistä katsotaan, väännetään ja käännetään, kun en ole kyseiseen tekniikkaan perehtynyt. Tallinakin toimii kylmä ja luminen ulkoilma eli ei viitsisi kovin kauaa auton alla ihmetellä.
Toinen asia joka kaivaa mieltä on kellovalon nollaaminen. Mistä navoista tämä toimenpide suoritetaan. Paikallinen BMW korjaamo tahtoi kyseisestä toimenpiteestä 50€, joka itsestäni tuntuu jo ryöstöltä. Eihän se kauaa pala, mut kivempi olis, jos ei palais ollenkaan.
Jos jollain vielä olisi kuvia aiheeseen liittyen, eli mistä katsotaan, väännetään ja käännetään, kun en ole kyseiseen tekniikkaan perehtynyt. Tallinakin toimii kylmä ja luminen ulkoilma eli ei viitsisi kovin kauaa auton alla ihmetellä.
Toinen asia joka kaivaa mieltä on kellovalon nollaaminen. Mistä navoista tämä toimenpide suoritetaan. Paikallinen BMW korjaamo tahtoi kyseisestä toimenpiteestä 50€, joka itsestäni tuntuu jo ryöstöltä. Eihän se kauaa pala, mut kivempi olis, jos ei palais ollenkaan.
Comment