Oon tos aikani kuunnellu kun mun talvi sohva bmw:stä kuuluu takaata kolinaa.Ilmenee terävissä töyssyissä ja loivemmissakin toisinaan.Ei kuitenkaan ihan säännöllisesti.Aloin sitä tänään verstaalla tutkailemaan ja paikansin sen oikeaan takapyörään.Mulla oli takarenkaat ilmassa ja vaihde päällä ja nykisin rengasta auton suuntaisesti edes takas ja siinä oli aikamoinen klappi,ja sain siitä tulemaan kolinaa.Vetari ei heilunut eli ei ole klappia perästä asti.Toiselle puolelle tein saman tutkailun eikä minkään tapaista liikkumista ollut siellä.oisko vika ton linkin osoittamassa paketissa vaiko mikä??http://www.realoem.com/bmw/showparts...68&hg=33&fg=40
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 takaoikealla kolisee
Collapse
X
-
Originally posted by pk1982. View PostOon tos aikani kuunnellu kun mun talvi sohva bmw:stä kuuluu takaata kolinaa.Ilmenee terävissä töyssyissä ja loivemmissakin toisinaan.Ei kuitenkaan ihan säännöllisesti.Aloin sitä tänään verstaalla tutkailemaan ja paikansin sen oikeaan takapyörään.Mulla oli takarenkaat ilmassa ja vaihde päällä ja nykisin rengasta auton suuntaisesti edes takas ja siinä oli aikamoinen klappi,ja sain siitä tulemaan kolinaa.Vetari ei heilunut eli ei ole klappia perästä asti.Toiselle puolelle tein saman tutkailun eikä minkään tapaista liikkumista ollut siellä.oisko vika ton linkin osoittamassa paketissa vaiko mikä??http://www.realoem.com/bmw/showparts...68&hg=33&fg=40
Comment
-
-
Originally posted by sleepertuning View PostEikö väljä pyöränlaakeri myös rohise aika pahasti?e34 525 -92
e46 325ia cabriolet -02
e60 525ia -04
e61 525ia -05
e92 328cia -07
Comment
-
-
Originally posted by pk1982. View PostNiin munkin mielestäni pitäis rohista.Voiskohan olla joku muu kuin laakeri.Mulla ei ole ainakaan ennen lakru viat ilmentyneet kolisemalla.
Entäs koiranluut? takakelkan isot puslat? tukivarren puslat? kolinan aiheuttajana vois olla.
Comment
-
-
Samaa ongelmaa ruvennu tulemaan mullekkin. Kuuluu etu oikealta. Selvemmin huomaa just sellasissa pienissä tiheään olevissa kuopissa nyt talvella.
Pari kertaa teki peräkkäin kun ajoin vähän isompaan monttuun, niin ihan kuin löis iskari pohjaan (tosi kova kolaus. Eikä vauhtiakaan ollu paljoa), mutta sen jälkeen ei oo kuulunu enää niin kovia kolahduksia.:think
Tosin ei nuo iskarit mitkään uudet ole että on voinu lyödäkin pohjaan, mutta kun ei ole sen parin kerran jälkeen lyöny. Ja olen kyllä ajanu samoihin monttuihin kovempaakin sen jälkeen.
Mikäs näihin oireisiin sopis ratkasuks? M-sport alusta löytyy. Mistähän tohonkin saa iskarit jos tarvii hommata.
Ptw: onko tuo m-sportin alusta sama kun M5:sessa? Jos on niin en ole kyllä löytäny mistään osia siihen.Last edited by Purtsi123; 12-01-2009, 15:47.E61 525xda -08
Comment
-
Comment