E34 M5 3.8 pakosarjan ilmaputket

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MM-5
    Bimmer Rookie
    • Mar 2006
    • 153
    • Askola

    E34 M5 3.8 pakosarjan ilmaputket

    Ostin eilen toisen E34 M5 3.8 pakosarjan. Tarkoitus on laittaa ilmaputket pakosarjan sisältä poikki ja tukkia ne siististi. Näyttää ainakin omaan silmään aika pahalta virtausvastukselta noi ilmaputket, vai mitä muut on mieltä? Ja vielä vastakarvaan pakovirtauksen kanssa.

    Ilmapumppu ja pakosarjan ulkopuoliset ilmajohdatusputkistot on poistettu jo viime vuonna. Ilmanjohdatusputkien tilalle laitettiin teräslaipat.

    Katalysaattorin tilalle tulee muutettu Supersprintin katin korvausputki. Keskimmäinen vaimennin tulee joko Supersprintiltä tai sitten se jää pois ja suorat 2x2,5" putket katin korvausputkelta takavaimentajalle asti. Takana on jo Eisenmannin vaimennin, mutta siinäkin on sisällä reilusti pienempi "kuristus" kuin muussa putkistossa. Sekin täytyy suurentaa.

    Autossa on Schrick 280 nokat ja teholastu. Muuten vakio 3.8.

    Tässä vielä kuvat vastaavasta pakosarjasta ja omasta Eisenmann takavaimentajasta sisältä. Muutoksilla saatavasta mahdollisesta tehonlisäyksestä ei tiedä, kun on jo tehtaalta näinkin tehokkaana lähtenyt. Mutta ainakaan putkistosta ei tule painavampi ja se on aina hyvä asia. Vakioputkisto painaa kokonaisuudessaan noin 50 kg .

    T:Janne
    Attached Files
    Pojat me ollaan hävitty tää peli...
Working...
X