Kuten tuossa Peto jo kirjoittelikin, että öljyn laatu sekä määrä ensin. Samalla vaihdat uuden filtterin, öljypohjan tiivisteen sekä huuhtelet öljypohjan + magneetin puhtaaksi.
Sen jälkeen kurkkaset moottorin tukikumit sekä laatikon tukikumit. Uudet laatikon tukikumit oli joku 5e/kpl tuohon 5HP30 lodjuun, joten ei pahat. Moottorin tukikumit onkin sit hiukan kalliimmat, mutta suosittelen niidenkin vaihtoa jos ei tiedä milloin nykyiset on vaihdettu.
Sen jälkeen kurkkaset moottorin tukikumit sekä laatikon tukikumit. Uudet laatikon tukikumit oli joku 5e/kpl tuohon 5HP30 lodjuun, joten ei pahat. Moottorin tukikumit onkin sit hiukan kalliimmat, mutta suosittelen niidenkin vaihtoa jos ei tiedä milloin nykyiset on vaihdettu.
Comment