Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Keskuslukitusongelma (Neuvoton)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • junnuka
    Bimmer Rookie
    • Feb 2009
    • 51
    • Ypäjä- Suomen (melkein) Texas

E34 Keskuslukitusongelma (Neuvoton)

Takaovien keskuslukko ei toimi.. Siis E34... Etuovet aukee ja menee lukkoon kyllä ihan jees.. Mistähän päin alan repimään biiliä auki ja minkälainen vika mahtaa olla kyseesä? :think Onko kokemuksia moisesta operaatiosta? Ettei tarvis tehä näin:
    Last edited by Leka; 23-02-2009, 20:31. Reason: Siirretty->Ongelmat
    Ypäjän hevos(voima)opisto..

ex: E34 1.8/2.0
    Rakenteilla: E34 2.5/2.0/....
    Kesäkulkine: E32 3.0....
    Todellakin ex: E39 powered by diesel (vuotaasaatana)
    Mätäne pihalle ex: E34 toukka powered by diesel vuotaasaatana 2
    (Ei ikinä enää dieseleitä kiitos)
    Nykyinen maanteiden toivo: E34 2.5 miss on mun jouset edition
  • Manni
    Bimmer Rookie
    • Dec 2006
    • 80
    • Äänekoski

mullakin jäi E34:ssä toinen takaovi lukkoon ja eihän siinä auttanu muu kun repiä ovipahvi pois oven ollessa kiinni..Eli ekaks ne oven tiivisteet pois ja sitten ovipahvin kromilista siitä ikkunan vierestä ja kahvat yms. sit vaan kampeemaan varovasti esim. pitkällä lattaraudalla ovipahvin kiinnikkeet irti..mulla ainakin muutama hajos siinä rytäkässämut näin oli tehtävä et pääs käsiks niihin keskuslukitusmoottoreihin..Se oli mulla ainakin ruostunut jumiin ja ei muutakun uutta tilalle kun tuolla konstilla sai oven auki..Toivottavasti lähtee ovipahvi suht ehjänä irti
    E39 540i -96

Ex:
    E39 535i -96
    E39 528i -96
    E34 530i -89
    E21 318i -81
    E21 320i -79
    + jokunen hairahdus
    Kesämopedi:Suzuki TL1000R -00

Comment

• GARFFi
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2006
      • 5546
      • Kankaanpää

Originally posted by Manni View Post
      mullakin jäi E34:ssä toinen takaovi lukkoon ja eihän siinä auttanu muu kun repiä ovipahvi pois oven ollessa kiinni..Eli ekaks ne oven tiivisteet pois ja sitten ovipahvin kromilista siitä ikkunan vierestä ja kahvat yms. sit vaan kampeemaan varovasti esim. pitkällä lattaraudalla ovipahvin kiinnikkeet irti..mulla ainakin muutama hajos siinä rytäkässämut näin oli tehtävä et pääs käsiks niihin keskuslukitusmoottoreihin..Se oli mulla ainakin ruostunut jumiin ja ei muutakun uutta tilalle kun tuolla konstilla sai oven auki..Toivottavasti lähtee ovipahvi suht ehjänä irti
      Marmoritiskiltä saa näitä, 1e/kpl hintaan. Kannattaa varata enemmän kuin menee varmasti.
      MB E220 CDI -10
      Ex.VW T5.1 -11
      Ex. Ford Transit Custom -14
      Ex. VW Passat 2.0FSI -06
      Ex. VW Golf+ -06
      Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
      Ex. Honda CBR900RR -96
      Ex. E36 325i Coupé -94
      Ex. LADA 2105 1200S -89
      Ex. LADA 2107 1300S -87
      Ex. E36 320i -91

Comment

• Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

Ehkäpä täältä saa paremmin vastauksia

Ohje takaovienpahvien irrottamiseen.

- Takaovien keskuslukituksien moottorit kaputt, jos kaikki sulakkeet on ehjät. RM outputit on samat etu- ja takovien kesken, joten ei ole relemodulivika.

- Johtosarjavika voi myös olla mahdollinen, mutta tuskin. Varsinkin jos molemmat takaovet lopettivat toimintansa yhtäaikaa.
        sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• Purtsi123
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2008
          • 1011
          • Kuopio

Originally posted by GARFFi View Post
          Marmoritiskiltä saa näitä, 1e/kpl hintaan. Kannattaa varata enemmän kuin menee varmasti.
          Voi myös käydä niin että itse kiinnikkeet ei hajoa, mutta ne lätkät missä ne kiinnikkeet on lähtee irti. Niinku mulla samassa hommassa joka ikinen.
          E61 525xda -08

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎