e34 525tds touring lasit huurtuu!!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmwonly
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2009
    • 225
    • kokkola

    e34 525tds touring lasit huurtuu!!!!!!!!!

    elikkäs tuossa mun e34 lasit huurtuu ja meinaa millään saada huurteettomaks ku huurtuvat. ja sen seikan olen huomannut että aamulla kun lähtee liikkeelle ettei ole ollut lämmityksessä ni ongelmaa ei ole! mutta kun on lämmitykses yli tunnin ja lähtee nii lasit vetää ihan huuruu eikä meinaa saada pois millää. elikkä voiko tuo lämmitys vaikuttaa jotenkin tähä asiaa?? autossa on manuaalinen ilmastointi ja raitisilma suodattimen vaihdoin ku kuulin että vois siitä johtua mutta ei ollut asiaan vaikutusta!

    jos täällä joku tietää mite tuosta rasittavasta onkelmasta pääsee eroo nii vastatkaa!! ja että onko muilla täällä ollu vastaavaa onkelmaa
    NYT: e39 520i

    ex kulkineet:
    E36 318, ->E36 328, -> e34 525td, -> e34 525i, ->e34 520, -> e39 523i -> E38 NAVARROVIOLET :smoke -> e39 523i->
  • superb
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2827

    #2
    "Vedenpoistotulpat" lähteneet kävelemään pohjasta, lattiamatto märkä.
    Koita vilkuilla esim altapäin kuskin ja apukuskin jalkatilan kohdalta, että näkyykö niitä tulppia vai ovatko tyystin kadonneet.

    Comment

    • bmwonly
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2009
      • 225
      • kokkola

      #3
      juuu matto kuiva mutta pitääpä vilkasta ne tulpat
      NYT: e39 520i

      ex kulkineet:
      E36 318, ->E36 328, -> e34 525td, -> e34 525i, ->e34 520, -> e39 523i -> E38 NAVARROVIOLET :smoke -> e39 523i->

      Comment

      • Tuiske
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2004
        • 1442
        • Lempäälä

        #4
        Jos sulla on ihan ne pienet lattiamatot märkänä kengistä tulleen lumen takia niin sekin huurruttaa ainakin sivuikkunoita aika herkästi jos säätänyt puhaltamaan lämmintä ilmaa jalkoihin. Se lämmitys voi vaikuttaa siten asiaan jos kyseessä siis tämä kuvaamani tapaus että ilman lämmitystä se mattoon sulanut lumi on jäässä eikä höyrysty ikkunoihin.
        Corvette C4 LT4 TURBO
        Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i

        Comment

        • Lötkö
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2006
          • 644
          • Keskisuomi

          #5
          Ite oon ainakin sen huomannu että kun aamulla lähtee ja jos yöllä on satanut lunta niin konepelliltä lentävä lumi menee kanaviin mistä raitis ilma tulee ja lasit vetäsee huuruun,kun konepellin putsaa niin ei lasit huurru.

          Comment

          • bmwonly
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2009
            • 225
            • kokkola

            #6
            juu ne pienet matot kyl on jonkun verran kosteahkot auttaskohan kumimattojen hommaaminen asiaan millään laiila yleensä kyl laittanu laseil puhaltaa et vetäny pois jalkatiloist lämpimän puhalluksen ku menee huuruu vaik puhaltaa pelkästää laseil ja kuskin puolelt aikalail heikompi puhallusteho autto kyl vähä se raitisilmasuotimen vaihto puhallustehoon ja pohjassa näyttis olevan ne tulpakki paikoillaa:think
            NYT: e39 520i

            ex kulkineet:
            E36 318, ->E36 328, -> e34 525td, -> e34 525i, ->e34 520, -> e39 523i -> E38 NAVARROVIOLET :smoke -> e39 523i->

            Comment

            • superb
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2005
              • 2827

              #7
              Voipi olla paikoillaan, mutta silti ihan hapartuneet eli falskaavat. Varmin tapa on raottaa sitä lattiamattoa ja tutkia tulpan kunto ja maton kosteus "alapuolelta".
              Last edited by superb; 10-03-2009, 11:19.

              Comment

              • Haju69
                Administrator
                • Nov 2005
                • 16433
                • Leppävirta

                #8
                Mikseipä kennokin falskais, ja glykolit tulee höyrynä lasille niin ei ole mikään ihme jos ei huuru lähde pois... Ja kokemusta on. Haistele haiseeko jäähdytin nesteelle autossa se puhallus, onko tuulilasissa semmonen liisteri joka ei meinaa lähteä millään pois...?
                LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                E32 Diamantscwharz 750iL '94

                E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                Comment

                • MYM5
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2005
                  • 1140
                  • Joensuu

                  #9
                  Raitisilmasuodatin tukossa?
                  Ajamisen iloa vuoden jokaisena päivänä.

                  Comment

                  • jr66
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2006
                    • 16562
                    • Asikkala

                    #10
                    Originally posted by MYM5 View Post
                    Raitisilmasuodatin tukossa?
                    "raitisilma suodattimen vaihdoin ku kuulin että vois siitä johtua mutta ei ollut asiaan vaikutusta!"

                    Comment

                    • bmwonly
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2009
                      • 225
                      • kokkola

                      #11
                      juu pitääpä tutkii ne tulpat tarkemmi onko tietoo minkähintaisii jos joutuu uusii:think
                      NYT: e39 520i

                      ex kulkineet:
                      E36 318, ->E36 328, -> e34 525td, -> e34 525i, ->e34 520, -> e39 523i -> E38 NAVARROVIOLET :smoke -> e39 523i->

                      Comment

                      • jr66
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 16562
                        • Asikkala

                        #12
                        Originally posted by bmwonly View Post
                        juu pitääpä tutkii ne tulpat tarkemmi onko tietoo minkähintaisii jos joutuu uusii:think
                        Riippuu paljonko hitsari ottaa hommasta, niitä alkup. kertakäyttöisiä ei kannata sinne yrittää...

                        Comment

                        • superb
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2005
                          • 2827

                          #13
                          Originally posted by bmwonly View Post
                          juu pitääpä tutkii ne tulpat tarkemmi onko tietoo minkähintaisii jos joutuu uusii:think
                          Sä voit tehä ite ne, pellistä leikkaat sopivat palat ja massalla ne sinne kiinni.
                          Kannattaa samalla kuivata se matto jos on kosteutta.

                          Comment

                          • bmwonly
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2009
                            • 225
                            • kokkola

                            #14
                            juup pitääpä lähtee etsii hyvää hitsarii ku itel tuota maagista taitoo on vaa nimeksi asti
                            NYT: e39 520i

                            ex kulkineet:
                            E36 318, ->E36 328, -> e34 525td, -> e34 525i, ->e34 520, -> e39 523i -> E38 NAVARROVIOLET :smoke -> e39 523i->

                            Comment

                            • bmwonly
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2009
                              • 225
                              • kokkola

                              #15
                              varmaaa aika lailla varmenpi tapaki toi hitsaus ku massalla pysyy ainaki eipä ne tulpat ollu kummoses kunnos ku tutkailin kaverin kaa niitä ja matto alapuolelt aika kostea että kuivatus puuuhii
                              NYT: e39 520i

                              ex kulkineet:
                              E36 318, ->E36 328, -> e34 525td, -> e34 525i, ->e34 520, -> e39 523i -> E38 NAVARROVIOLET :smoke -> e39 523i->

                              Comment

                              Working...
                              X