Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 M5 lukkoperän sopivuus e32 735i?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arza
    Bimmer Rookie
    • Nov 2005
    • 42
    • Oulainen

e34 M5 lukkoperän sopivuus e32 735i?

Elikkäs olen suunnitellut lukollisen perän hankkimista omaan seiskaani ja tarjolla sattuisi olemaan E34 M5 lukkoperä mallia TYP210 3.91:1. Kysyisinkin että mahtaisiko tämmöinen perä sopia autooni "suoraan" vaihtamalla vai tarvitsisiko tehdä jotain muutoksia? Kardaani ilmeisesti sopii ainakin suoraan mutta vetareista ja kiinnityksistä en ole varma. Autoni on siis 735i vm91 manuaali. Entä tuo välitys, onko vakio perässä sama vai lyhyempi/pitempi välitys?

Kiitoksia jos joku viitsii jelppiä.
  • 325E
    Bimmer Enthusiast
    • May 2006
    • 1228
    • LAHTI

En laittaisi kyseistä perää liian kireä välitys...

Originally posted by arza View Post
    Elikkäs olen suunnitellut lukollisen perän hankkimista omaan seiskaani ja tarjolla sattuisi olemaan E34 M5 lukkoperä mallia TYP210 3.91:1. Kysyisinkin että mahtaisiko tämmöinen perä sopia autooni "suoraan" vaihtamalla vai tarvitsisiko tehdä jotain muutoksia? Kardaani ilmeisesti sopii ainakin suoraan mutta vetareista ja kiinnityksistä en ole varma. Autoni on siis 735i vm91 manuaali. Entä tuo välitys, onko vakio perässä sama vai lyhyempi/pitempi välitys?

Itse "en laittaisi" kyseistä perää joka on liian kireä välityksiltään autoosi sinne sopisi paremmin 3.64 välitteinen 210 type mallin perä (Lukolla tai ilman)joka on kestävyydeltään sama kuin se M5 perä jota liikaa mainostetaan kurkona vaikka samoja periä fyysisesti löytyy vaikka kuinka paljon.
    Sopivuudeltaan 210 type perä menee autoosi ellei ole modattu jotakin siitä.
    Last edited by 325E; 19-03-2009, 13:40.

Comment

• jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16501
      • Asikkala

Originally posted by arza View Post

Sulla näyttäis olevan 3.45 välitys vakiona: http://bmwfans.info/original/E32/Lim...3/ill-33_0004/

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎