Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 540ia tulipalo, ja alustakysymys

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tomba87
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 4029
    • Imatra

Originally posted by Tomp_pa View Post
    itellä on vuoden ollut 60/40 ebayn ihmemaasta tilattu parinsadan iskari/jousi setti . . .
    Ei mitään moitittavaa . . . meni sillo remmiin kaikki KW rahat ni piti tyytyy tommosiin, pahaa sanottavaa ei löydy ja edelleen ovat kunnossa. . . Ja on matala . . . merkkiä en kuollaksenikaan muista . . .

Hintaa tais jäädä rahteineen n230€
    Henk. koht. en itse ainakaan siottaisi 600-700€ vaan
    säästäisin ja ostaisin sit jo nuo KW:t

edit: varmaan oli toi GTS ?!?!!?!?
    Ei tässä nyt välttämättä olla 700e sijoittamassakaan, tuo weitec 434e hintaan ei mun mielestä olis paha, tosin jotkut tuntuu sitä haukkuvan pintakovaksi. Pitää varmaan laittaa tuo GTS harkintaan. :think
    Luukku auki ja risut kyytiin

Comment

• zener
      Moderator
      • Oct 2004
      • 14509
      • Oulu

Mulla olis GTS iskari/Lesjöfors yhdistelmä tuossa edellisessä 535:ssa ja se oli myös ihan oiva setti.
      E65 730dA '04 klick
      F10 520dA '11 klick
      E34 520iA (2.8l) '91 klick

Instagram

"E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

Comment

• Tomba87
        BTCF Member
        • Oct 2004
        • 4029
        • Imatra

Taidan tilata kitupiikistä tuon weitecin satsin, ellei paikallisella liikkeellä ole tarjota mitään. Ainakin kitupiikissä weitec ja gts suunnilleen saman hintaisia..

Comment

• Tomba87
          BTCF Member
          • Oct 2004
          • 4029
          • Imatra

Ostinkin paikallisesta puljusta tuon weitecin kun hinta oli melkein sama kuin kitupiikissä, alusta on siis -55/35, ja on mielestäni juuri sopivan korkuinen etu sekä takapäästä. Takapäätä ei pudottanut kuin about sentin mutta enempää ei tarvinnutkaan. Ja on todella hyvä ajaa, ei ollenkaan pintakova niinku weitecciä jotkut ovat haukkuneet.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎