Eli kun oma lämmityslaite puskee vain kuumaa sisälle niin jos joku tietäjä voisi laittaa ehjän anturin vastusarvon minun ja muidenkin tietoon. Itse sain omasta anturista tuloksen 17,5 kilo ohmia. Ja lämpötila missä mittasin oli noin 7-10c. astetta! Auto e34 520i -91 ja ilman ilmastointia!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 sisäilman lämpötila-anturin vastusarvo!
Collapse
X
-
Originally posted by -BMW- View PostEli kun oma lämmityslaite puskee vain kuumaa sisälle niin jos joku tietäjä voisi laittaa ehjän anturin vastusarvon minun ja muidenkin tietoon. Itse sain omasta anturista tuloksen 17,5 kilo ohmia. Ja lämpötila missä mittasin oli noin 7-10c. astetta! Auto e34 520i -91 ja ilman ilmastointia!
-
-
Originally posted by superb View PostOletko vesiventtiilit jo tarkistanu? :think
Sen kunto täytyykin seuraavaksi tarkistaa. Ja lisäystä vielä ekaan viestiin, eli tarkoitan tuolla anturilla sitä mikä on apukuskin jalkatilassa. Itsellä se koko anturi roikkuu siellä pahvin takana vapaana niin kai sille joku paikkakin siellä on, mutta en ainakaan löytänyt!
Edit: Tämä anturi, mistä puhun on osanumeroltaan: 64 11 1 384 253, mutta kun katson tuota eri kuvaa esim. tuota: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...t_microfilter/
niin autostani ei löydy koko anturia numero 12 eli 64 11 8 390 098. Kai tuommoinen pitäisi olla myös. Siellä radion takana ainakin näkyy yksi kaksinapainen liitin mihkä ei tule mitään johtoja. Luulisin että tuo voisi sopia siihen.Last edited by -BMW-; 10-04-2009, 20:07.BMW 328 Ci -00
Comment
-
Comment