Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 automaatti ongelma vuorostaan...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • desmodromic
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2005
    • 256
    • Imatra

    e34 automaatti ongelma vuorostaan...

    kävikin näin että jäähdytysneste ja vaihteistoöljy kohtasivat toisensa.

    ihan mielenkiinnosta kysyisin kuinka monelle käynyt samoin?

    autona on E34 525iA -91 ja 263tkm mittarissa..

    seuraava kysymys ois ohjeista miten ton laatikon saa huuhdeltua?

    lauhduttimet letkuista vai miten? search ei anna tarpeeksi nopeasti tietoa...

    v*tutuskäyrä sen verran korkealla nyt että auto jää parkkiin ja itse lähden baariin...
    Vikakoodin lukua etelä-karjalassa. privalla tavoittaa parhaiten.
  • turbopuusti
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 826
    • Helsinki

    #2
    Mitenkäs tuo tommonen on edes mahdollista?! Eihän toi loota pitäs vissiin olla missään yhteydessä jäähdytysnesteeseen? Lauhdutinkin kun on öljystä ilmaan tyyppinen.

    edit: Ei vaan saatana olikos tämä semmoi malli missä on se lauhdutin siinä syylärin kyljessä? No sittenhän tuo on teoriassa mahdollista. Otan osaa vitutukseen ja semmosta ongelmaa ei olekaan mihin kunnon perskänni ei auta.
    e60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz

    Comment

    • desmodromic
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2005
      • 256
      • Imatra

      #3
      Originally posted by turbopuusti View Post
      Mitenkäs tuo tommonen on edes mahdollista?! Eihän toi loota pitäs vissiin olla missään yhteydessä jäähdytysnesteeseen? Lauhdutinkin kun on öljystä ilmaan tyyppinen.

      edit: Ei vaan saatana olikos tämä semmoi malli missä on se lauhdutin siinä syylärin kyljessä? No sittenhän tuo on teoriassa mahdollista. Otan osaa vitutukseen ja semmosta ongelmaa ei olekaan mihin kunnon perskänni ei auta.
      Joo moottorina M50 ja laatikkona 5hp18.

      askin lauhdutin on syylärin kanssa samassa.

      ja nyt on sitten aika huono olo...
      Vikakoodin lukua etelä-karjalassa. privalla tavoittaa parhaiten.

      Comment

      • Bmw Master
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 13155
        • Kokomo

        #4
        Mites ihmeessä, yleensä lauhdutin on erikseen vesikennon etupuolella.

        No mutta kuitenkin, uusi jäähdytin ensiksi. Sitten laatikosta öljy pohja pois ja uusi suodatin sisään. Uudet öljyt laatikkoon ja lauhduttimen letkuista uutta öljyä sisään kone käynnissä niin pitkään kunnes toisesta letkusta tulee puhdasta öljyä. Ajoa jonkin aikaa, sitten suodattimen ja öljyjen vaihto.

        Comment

        • desmodromic
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2005
          • 256
          • Imatra

          #5
          Originally posted by Bmw Master View Post
          Mites ihmeessä, yleensä lauhdutin on erikseen vesikennon etupuolella.

          No mutta kuitenkin, uusi jäähdytin ensiksi. Sitten laatikosta öljy pohja pois ja uusi suodatin sisään. Uudet öljyt laatikkoon ja lauhduttimen letkuista uutta öljyä sisään kone käynnissä niin pitkään kunnes toisesta letkusta tulee puhdasta öljyä. Ajoa jonkin aikaa, sitten suodattimen ja öljyjen vaihto.
          tää oli hakusessa että se onnistuu lauhduttimien letkujen kautta...kiitos
          Vikakoodin lukua etelä-karjalassa. privalla tavoittaa parhaiten.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎