Tossa jutustelin äsken naapurin äijän kanssa, ja se sanoi että mun auton hälytin oli huutannut varmaa 5 kertaa putkeen la-su yönä. Bemarihan teki tiltin sillon lauantai iltana, onkohan näissä alkuperäisenä ajonesto järjestelmää ja voisko olla että olis kytkeytynny päälle kesken ajon? Ja onko toi hälyytin alkuperäis valmiste??? Sen ainakin tiedän että kaukosäätöinen keskuslukko on jälkiasennus... Jos ajonesto on päällä niin miten sen saa pois päältä??
Vissii en ole auton vuosimallia laittannut, eli auto on vm.91 ja iA touring... (saksan tuonti)
Kaikissa E34:ssa joissa on optio SA 570 STRONGER ELECTRICITY SUPPLY on tähän mennessä toinen pääsulake löytynyt joita on tullut peukaloitua, eli käytännössä kaikissa Scandinavian versioissa.
Nöyrä kiitos tiedosta Saattais olla nuo omat bugit tuosta kiinni.
Oma on 11/91 525i ja siitä löytyy kaksi. Toinen on erikseen siinä muovinkotelon sisällä ja toinen menee sinä mustan paksun johdon kaverina ja on kutistesukan alla piilossa.
Kaikissa E34:ssa joissa on optio SA 570 STRONGER ELECTRICITY SUPPLY on tähän mennessä toinen pääsulake löytynyt joita on tullut peukaloitua, eli käytännössä kaikissa Scandinavian versioissa.
Parista 520/518:sta ei ole taasen löytynyt, en muista vuosimalleja sen tarkemmin.
Juu sulake oli ehjä... Äsken tilasin uuden moottorinohjausboxin, rupee menee aivan haku ammunaks tää homma. Bensa tulee tukille asti, sekin tuli testettua... Mikähän hel...tti mahtaa bimmeriä vaivata!!!
Mulla oli oma 530 tuulilasin vaihdossa, ja kun hihkaisivat että vaihdettu on, menin hakeen auton ja käynnisty kyllä hyvin mut kävi pätkien. Pätkiminen paheni ja käynti heijas väliä 500-1500 kierrosta samalla kun kaikki releet naksutti samaan heijaamisen tahtiin. Ilmastointikompuran rele, bensapumpun rele, ja ruiskuboksin rele naksuttivat tasatahtiin, pitivät siis kimppakonserttia.
Ja monista tutkinnoista huolimatta ruiskuboxi oli kyrvähtynyt huu nou miks, mut purkaamolta boxi tilalle ja naksunta tipotiessään ja käynti tasaista...
Mut toi tosiaan kävi vaivasesti kyllä, sulla ei ees käynisty. Tosin voi se boksikin laueta tuhansin eri tavoin... kuulosti vaan olevan yhtäläisyyksiä ton releiden konsertin kans.
Mittarin huojuminen voi johtua esim. konkista jotka sijaitsee mittaristossa, huonosta liitoksesta jossain konehuoneessa tai takapenkin alla.
Kone ei lähde käyntiin vika voi johtua esim kampiakselin asentotunnistimesta joka hajosi töyssyssä. Katso tuleeko bensaa ja kipinää, jos tulee niin ei ole kovinkaan montaa paikkaa mikä enään voi olla hajalla.
Mitäs vikaa lähtisit veikkaa tässä tilanteessa eli kipinää ei tule ja bensa tulee tukille saakka..
Oma on 11/91 525i ja siitä löytyy kaksi. Toinen on erikseen siinä muovinkotelon sisällä ja toinen menee sinä mustan paksun johdon kaverina ja on kutistesukan alla piilossa.
Juu sulake oli ehjä... Äsken tilasin uuden moottorinohjausboxin, rupee menee aivan haku ammunaks tää homma. Bensa tulee tukille asti, sekin tuli testettua... Mikähän hel...tti mahtaa bimmeriä vaivata!!!
Tarkastappas pääsulake akun vierestä, ettei olisi ottanut töyssystä itseensä. Aiheesta ollut paljon keskustelua ja usein aiheuttanut jos jonkinlaisia mystisiä vikoja :think
Eli takapenkin alta vai löyttyy pääsulakkeet?? yritin tutkia mutta ei löydy...
Tarkastappas pääsulake akun vierestä, ettei olisi ottanut töyssystä itseensä. Aiheesta ollut paljon keskustelua ja usein aiheuttanut jos jonkinlaisia mystisiä vikoja :think
Montakohan e34:sta on laitettu lihoiksi tuon takia? Itsellä auto rupesi tyhjäämään akun yössä, tuulilasinpyyhkijät menivät hitaaksi,keskuslukko rupesi sekoilemaan ja kattoluukku sekä sähkölasit samoin. Itse sulake oli ehjä, mutta kiinnitysmutteri löysällä.
Leave a comment: