Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 m5 -89..tällainen kiikarissa.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djtimse
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2007
    • 712
    • jämsä

    e34 m5 -89..tällainen kiikarissa.

    eli meillä olisi kiikarissa tuollainen e34 m5 -89 ajettu 211tkm.
    niin mitä pitäisi katsoa kun menee moista kaunotarta katsomaan:thinkonko minkälaista kulutusta tuollaisella menopelillä?ja voi pistää kaikkea huonoa ja hyvää tästä ko.mallista.ei viitsi kuitenkaan ostella ihan sikaa säkissä
    e46 328 sedan -98 <--SHOWROOM

    Ex: e39 523ia -96, e36 325ic -94, e36 320i -92, e36 320ic -91, e30 316 1.8i -88 +muita joita ei kehtaa edes mainita

    -JKL-Connection-
    ------------------------------------------------

    BMW = LIUKASTA AINA KUN HALUAT
  • HC91
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2007
    • 998
    • 29100/310053

    #2
    Originally posted by djtimse View Post
    niin mitä pitäisi katsoa kun menee moista kaunotarta katsomaan
    Peiliä? :think

    Kaiken syö mitä tankkiin laittaa, paise varpaassa ajaen voi päästä alle kymppiin, +20 rajoitusten päälle reippaasti kiihdytellen 11.5-13 riippuen vuodenajasta, sikapoljennalla 14-15 keskikulutuksiin.

    Viimeisten vuosien ylläpito on minusta olennaisinta, päivän kunto ratkaisee - ei esikouluikäiset kuitit osista ja huolloista. Audispraytä korviin ja koeajolle, missä kolisee, jurnuttaa, ulisee?
    92' ///M5 3.8 individual
    09' 320d xDrive
    16' NIU N1 Sport
    19' NIU U+ Sport

    Comment

    • Heguli 31
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 9988
      • KVLA

      #3
      Originally posted by djtimse View Post
      e34 m5 -89 ajettu 211tkm.
      Uskoo ken tahtoo.

      Comment

      • veku
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6324
        • P-Pohjanmaa

        #4
        Originally posted by Heguli 31 View Post
        Uskoo ken tahtoo.
        Ainakin hemmetin hyvä huolto\omistushistoria pitää olla jos tuollaiset kilometrit on 20-vuotiaassa autossa....
        F11 M550D
        E39 M5
        F26 3.0 Da M-Sport
        E61 535D M-Sport

        Comment

        • Haggis
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 1570
          • Wackyland

          #5
          Perus e34 viat pätee melkopitkälle tässäkin... Haulla löytyy niitä
          Käyttis:Kia Optima TF

          Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C

          Comment

          • jii.veivo
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2005
            • 564
            • Haapavesi

            #6
            Originally posted by HC91 View Post
            Peiliä? :think

            Kaiken syö mitä tankkiin laittaa, paise varpaassa ajaen voi päästä alle kymppiin, +20 rajoitusten päälle reippaasti kiihdytellen 11.5-13 riippuen vuodenajasta, sikapoljennalla 14-15 keskikulutuksiin.

            Viimeisten vuosien ylläpito on minusta olennaisinta, päivän kunto ratkaisee - ei esikouluikäiset kuitit osista ja huolloista. Audispraytä korviin ja koeajolle, missä kolisee, jurnuttaa, ulisee?
            Joo ainaskin 3.8, menee matkassa n.12, kaupungissa ei tee tiukkaa yli 20 kulutus, "lupaahan" tehdaskin kaupunkiin 18.5.
            Jos olet menossa katsomaan autoa yritä järjestää jokin nosturi/monttu yms. että pääset kattoon pohjan.
            e38 750ial
            Husaberg 650 fs -05
            http://www.btcf.fi/forum/showthread....51#post2483951

            Comment

            • KimmoK
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2006
              • 554
              • Kontiolahti/Joensuu

              #7
              Alimmillaan ajotietokoneen mukaan saanut tuon 3.6 menemään maantiellä 8,6, normaali lukema 110 mittarivauhdilla vähän päälle 9. Kaupungissa sitten vie miten paljon vain haluaa, kuitenkin viime kesän keskikulutus jäi niinkin alhaiseksi kuin 12,7l/100km.
              ///M Power

              @colehmaizel

              Comment

              • Polar
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2003
                • 2045
                • Espoo

                #8
                Ehkä paras idea olisi ottaa joku sellainen sälli mukaan joka kyseisestä automallista jotain tietää.

                Laatikon toiminta ainakin kannattaa tutkia tarkasti ja muutenkin tekniikka.
                Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
                - Official member of Team Järki & Kohtuus -
                - You gotta pay to play -

                Comment

                • Petteri75
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2005
                  • 2540
                  • Kirkkonummi

                  #9
                  S38B36:ssa on vanhemman mallinen sytytys, eli yksi puola kaikille sylintereille. Joutokäynti on epätasaista eikä erityisen kaunista, mutta jos korva erottaa pieniäkin katkoja sytytyksessä, niin sitten vianetsintätalkoisiin. Saastetestin läpäisy 20-vuotiaalla M-sportilla voi muutenkin olla aina työn takana, saatikka jos jollain iskulla ei aina seos palaisikaan.

                  Itse kävin katsomassa 02/2006..olikos sillä -91:llä ajettu 192tkm ja olin kuulevinani katkoja. Piti varmistaa, Laakkosella Espoossa oli silloin tarjolla se absolut-karvalakki -M5, ajettu kai joku 160tkm, täysi huoltokirja. Ei korvinkuultavia katkoa sytytyksessä.

                  Puolallisessa S38B38:ssa sytytysviat ovat sitten erilaisia.. M5 on kiva ja kaikki kiva maksaa.
                  BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎