Olisiko kenelläkään vinkkiä mistä päin vikaa lähtisi etsimään kun -92 E34 535 on nyt 2 kertaa tehnyt noin 1/2 - 1h seisonnan jälkeen sellaisen tempun että ei millään meinaa jaksaa pysyä käynnissä.
Käydä kolkuttelee juuri sammumisen rajoilla ja jos kaasuun koskee vähänkään niin sammuu heti. Ensimmäisellä kerralla parin minuutin jälkeen käynti tasaantui ja sitten toimi täysin oireetta monta viikkoa kunnes eilen teki taas saman tempun. Tällä kertaa vain ei jaksanut käydä kuin pienen hetken ja muutaman startin jälkeen ei edes yrittänyt.
Jätin sen seisomaan pariksi tunniksi ja sitten taas lähti heti normaalisti käyntiin ja on tämän päivää taas pelannut ihan normaalisti.
Jotenkin on sen oloinen että ei saisi bensaa (vai voisiko saada liikaa?) ja ajattelinkin josko vaihtaisi bensapumpun, bensapaineen säätimen ja tulpat varmuuden vuoksi. Suodatin on vasta vaihdettu. Tämä on ns. EML-malli eli tyhjäkäyntimoottoria ei ilmeisesti ole?
Imuletkut alkaa olla kaikki vaihdettuna kun niissä oli halkeamia ja tyhjäkäynti oli välillä huonompaa mutta nyt se on kyllä ollut OK lukuunottamatta tätä nyt ilmennyttä käynnistysongelmaa. Jotain outoa bensapuolella/sytytyksessä tosin on muutenkin kun aika usein töyssyn tai isomman montun jälkeen auto nykäisee kerran.
Viheliäinen tuollainen vika mikä iskee kerran kuussa ja just jossain sellaisessa paikassa missä ei oikein pääse tutkimaan. : (
T:Mikko
Käydä kolkuttelee juuri sammumisen rajoilla ja jos kaasuun koskee vähänkään niin sammuu heti. Ensimmäisellä kerralla parin minuutin jälkeen käynti tasaantui ja sitten toimi täysin oireetta monta viikkoa kunnes eilen teki taas saman tempun. Tällä kertaa vain ei jaksanut käydä kuin pienen hetken ja muutaman startin jälkeen ei edes yrittänyt.
Jätin sen seisomaan pariksi tunniksi ja sitten taas lähti heti normaalisti käyntiin ja on tämän päivää taas pelannut ihan normaalisti.
Jotenkin on sen oloinen että ei saisi bensaa (vai voisiko saada liikaa?) ja ajattelinkin josko vaihtaisi bensapumpun, bensapaineen säätimen ja tulpat varmuuden vuoksi. Suodatin on vasta vaihdettu. Tämä on ns. EML-malli eli tyhjäkäyntimoottoria ei ilmeisesti ole?
Imuletkut alkaa olla kaikki vaihdettuna kun niissä oli halkeamia ja tyhjäkäynti oli välillä huonompaa mutta nyt se on kyllä ollut OK lukuunottamatta tätä nyt ilmennyttä käynnistysongelmaa. Jotain outoa bensapuolella/sytytyksessä tosin on muutenkin kun aika usein töyssyn tai isomman montun jälkeen auto nykäisee kerran.
Viheliäinen tuollainen vika mikä iskee kerran kuussa ja just jossain sellaisessa paikassa missä ei oikein pääse tutkimaan. : (
T:Mikko
Comment