Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 puskurien listat ja oven rajoitin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • juse132
    Bimmer Rookie
    • Jul 2004
    • 163
    • Preiviiki

e34 puskurien listat ja oven rajoitin

Kunnei kerran löydy HAULLA, niin pitää kysyä. Eli miten irroitetaan puskurien listat ilman vaurioita? Ja toinen: oven topparin korin puoleisessa päässä olevan sokan irrotus, miten tapahtuu? Saako edes ehjänä irti?
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

Kyllä ne listat ihan nätisti sieltä lähtee irroitustekniikkaa mm. tuossa

Tappi irtoaa kun otat ensin klipsun tapista irti ja kopautat jollain tuurnalla siihen tappiin alhaalta ylöspäin.
    sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• juse132
      Bimmer Rookie
      • Jul 2004
      • 163
      • Preiviiki

Joo, eli tarkoitus oli vaihtaa kulmalistat molempiin päihin. Eteen se käy helpommin, sillä takana pitää poistaa ensin keskellä oleva suora lista, tai ainakin avata sitä väh. 20cm:n matkalta.
      Ja tuo rajoittimen lukitus on ainakin mun autossa (-93) erikoinen härpätin ( ei ole mitään klipsiä) , joka kyllä irtoaa kun sitä lyö isolla vasaralla ja lujaa (tuurnaa apuna käyttäen tietysti) alhaalta ylöspäin. Nämä siltä varalta, että foorumia seuraa joku toinenkin kädetön

Comment

• Raine
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 2603
        • N/A

.........
        Last edited by Raine; 19-06-2013, 15:41.
        ///Motorporot

Comment

• Jaska PKP
          Bimmer Rookie
          • Nov 2005
          • 123

Originally posted by juse132 View Post
          Ja tuo rajoittimen lukitus on ainakin mun autossa (-93) erikoinen härpätin ( ei ole mitään klipsiä) , joka kyllä irtoaa kun sitä lyö isolla vasaralla ja lujaa (tuurnaa apuna käyttäen tietysti) alhaalta ylöspäin. Nämä siltä varalta, että foorumia seuraa joku toinenkin kädetön
          Mulla ei kans oo mitään klipsiä siinä tapissa mutta ei se kyllä lähe millään irtikään! Oon kyllä sitä paukuttanu niin kovasti että menee kohta paskaksi koko tappi van ei irtoa!
          Millä ihmeellä sen siitä irrottas kun pitäs nuo oven rajoittimet saaha vaihettua?
          BMW 740IL

Comment

• Leka
            BTCF Member
            • Sep 2003
            • 7701
            • Vilppula

Originally posted by Jaska PKP View Post
            Mulla ei kans oo mitään klipsiä siinä tapissa mutta ei se kyllä lähe millään irtikään! Oon kyllä sitä paukuttanu niin kovasti että menee kohta paskaksi koko tappi van ei irtoa!
            Millä ihmeellä sen siitä irrottas kun pitäs nuo oven rajoittimet saaha vaihettua?
            Kyllä sen tapin tuolla tavalla pitäisi irrota :think

sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• Jaska PKP
              Bimmer Rookie
              • Nov 2005
              • 123

No ei se auta kun vaan isompaa moskaa hommata ja paukuttaa! Menee paskaksi jos menee, kai se pitää sitte pois porata jos ei muukaan auta...
              BMW 740IL

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎