Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 520i veden kierto häikkää

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Snow81
    Bimmer Rookie
    • Jan 2007
    • 64
    • Tuusula

    e34 520i veden kierto häikkää

    Prkl..auttakaa viisaammat!!Homman nimi tämä;Kansi ollu irti,plaanattu ja nyt niputettu..käy ja kukkuu ihan normaalisti mutta onpi seuraava ongelma..ei taida vesi kiertää,sisälle ei ainakaan tule lämmintä ilmaa..vesipumppu on vaihdettu joten se ongelma on ainakin poistettu.Ilmausta yrittäny,höyryä tulee paineella ja jos pikkusen antaa kierroksia niin sit ruikkaa vettä termarikotelon ilmausreijästä.Oon kokeillu ilman termaria ja tulos on sama.Mitä vielä?????
    Last edited by Snow81; 27-05-2009, 11:02.
  • bmw e34
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2002
    • 633
    • raahe

    #2
    Originally posted by Snow81 View Post
    Prkl..auttakaa viisaammat!!Homman nimi tämä;Kansi ollu irti,plaanattu ja nyt niputettu..käy ja kukkuu ihan normaalisti mutta onpi seuraava ongelma..ei taida vesi kiertää,sisälle ei ainakaan tule lämmintä ilmaa..vesipumppu on vaihdettu joten se ongelma on ainakin poistettu.Ilmausta yrittäny,höyryä tulee paineella ja jos pikkusen antaa kierroksia niin sit ruikkaa vettä termarikotelon ilmausreijästä.Oon kokeillu ilman termaria ja tulos on sama.Mitä vielä?????
    kokemuksesta voin sanoa että siinä ei ole mitään vikaa, siellä on vielä vain vielä ilmaa. ajat keulan ylämäkeen / ramppien päälle, lämmönsäätimet täysille (voi olla tuon ikäisessä jo vesiventtiilit hieman jumissa), kone käyntiin ja ryntäytät muutaman kerran ja ilmaat ajan kanssa. se on kohtuu paskamainen ilmata mutta kyllä se onnistuu kun huolellisesti tekee.

    Comment

    • Snow81
      Bimmer Rookie
      • Jan 2007
      • 64
      • Tuusula

      #3
      Originally posted by bmw e34 View Post
      kokemuksesta voin sanoa että siinä ei ole mitään vikaa, siellä on vielä vain vielä ilmaa. ajat keulan ylämäkeen / ramppien päälle, lämmönsäätimet täysille (voi olla tuon ikäisessä jo vesiventtiilit hieman jumissa), kone käyntiin ja ryntäytät muutaman kerran ja ilmaat ajan kanssa. se on kohtuu paskamainen ilmata mutta kyllä se onnistuu kun huolellisesti tekee.
      Minäpä kiitän suuresti..täytyypi kokeilla tuota.Eräs asia ihmetytti,kokeilin kuskin jalkotilassa olevia vesiputkia niin lämpimiltä tuntu mutta ei mitenkään kuumat..Eilen kun olin taas ihmettelemässä kopperoa niin kiinnitin huomiota lämmönsäätimiin,kuuluuko olla suht "löysät"käännellä?Eli tarkotan niitä jotka on kojelaudassa..

      Comment

      • Erska
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2005
        • 439
        • Tuusula

        #4
        Originally posted by Snow81 View Post
        Minäpä kiitän suuresti..täytyypi kokeilla tuota.Eräs asia ihmetytti,kokeilin kuskin jalkotilassa olevia vesiputkia niin lämpimiltä tuntu mutta ei mitenkään kuumat..Eilen kun olin taas ihmettelemässä kopperoa niin kiinnitin huomiota lämmönsäätimiin,kuuluuko olla suht "löysät"käännellä?Eli tarkotan niitä jotka on kojelaudassa..


        Toisissa olen tavannut jäykempiä säätimiä, toisissa löysempiä. Ohjausperiaatehan on sähköinen eli säätimillä ei ole vaijereita...

        Ilmaa siellä on vieläkin. haulla löytyy esim "E36 ilmaus" jonka ohjeitten mukaan olen saanut kuumaksi ja ilmattomaksi kyseisen ohjeen avulla joka kerta (ks.pullo-ilmaus)
        Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

        Nyt: VOLVO S60 D5 -03

        EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84

        Comment

        • Snow81
          Bimmer Rookie
          • Jan 2007
          • 64
          • Tuusula

          #5
          Ei stna.....nyhän myrkyn lykkäs eipä tarvi murehtii enään veden kierrosta..otin kannen uudestaan veke ja aloin tutkailee tarkemmin pataa ni kolmosen männästä renkaat kypsät ja männässä jälkee Hienoa että kerenny koneella ajaa kokonaiset n.20km..(ostin "uusvanhan"koneen ku edellinen omistaja oli istuttanu e28:n keulalle)

          Comment

          • Snow81
            Bimmer Rookie
            • Jan 2007
            • 64
            • Tuusula

            #6
            Osaakos kukaan sanoo että käykö automaatti bimmerin alakerta manuaaliin jos vaihtaa vauhtipyörän?Onko jtn muuta huomioitavaa??

            Comment

            • Oldtimer
              Bimmer Fanatic
              • May 2006
              • 350
              • Ähtäri

              #7
              Originally posted by Snow81 View Post
              Osaakos kukaan sanoo että käykö automaatti bimmerin alakerta manuaaliin jos vaihtaa vauhtipyörän?Onko jtn muuta huomioitavaa??
              Sopiihan tuo, silmälaakeri tarvii sitten lisätä, automaatissa ei ole moista.
              ----: Fuck The Fuel Economy :----

              Z3 2.8i Supercharged - E92 335i

              Comment

              • Snow81
                Bimmer Rookie
                • Jan 2007
                • 64
                • Tuusula

                #8
                Jos jollakin on Tuusulan lähialueel ylimäärästä mäntää e34 520 12 tappiseen koneeseen stanu koko niin voipi heittää yv:llä niin ja toki hintakin olis ihan ok:think

                Comment

                • Snow81
                  Bimmer Rookie
                  • Jan 2007
                  • 64
                  • Tuusula

                  #9
                  Sopiikos e28:n koneesta mäntä e34:een??Vai onko erikokoa tms??Ku ei tiiä

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎