Morjesta! Tuli hommattua tossa kytkinvikanen E34 525, ongelmana se että entinen omistaja ajanut ja yhtäkkiä kytkinpoljin tunnottamaksi,ilmeisesti jommankumman sylinterin tiivisteet,kun ilmauksen jälkeen toiminut muutaman tunnin.
Hommasin kokonaan uuden pääsylinterin sekä uudet tiivisteet työsylinteriin jonka jälkeen ilmausta,huonoin tuloksin..välillä tuntuu että neste ei tule alas asti?! kokeilin myös toista tyyliä ilmata,lääkeruiskulla ilmausruuvista sisään jolloin kytkintä painettaessa tuli jonkun verran tuntoa polkimeen.. auto alas pukeilta ja kokeilemaan, auto käyntiin,kytkin pohjaan ja vaihde päälle jolloin pieni rusahdus kytkintä ylös nostettaessa(voi myös olla että painetta hiukan ja ilma lähti liikkeelle?) jolloin taas auto käynnissä ja kytkin alhaalla taas ei vaihdetta sisään. Sammuksissa jokainen vaihde menee kevyeesti päälle..
Ilmausta ja kokonaan uusi työsylinteri vai pelkästään ilmausta?
Rupee vähän keinot loppumaan ja hermo palamaan..
Hiukan lisäystä,yhtäkkiä kesken ilmauksen poljin vetää ihan löysäksi..huomenna hakemaan kokonaan uusi työsylinteri..
Hommasin kokonaan uuden pääsylinterin sekä uudet tiivisteet työsylinteriin jonka jälkeen ilmausta,huonoin tuloksin..välillä tuntuu että neste ei tule alas asti?! kokeilin myös toista tyyliä ilmata,lääkeruiskulla ilmausruuvista sisään jolloin kytkintä painettaessa tuli jonkun verran tuntoa polkimeen.. auto alas pukeilta ja kokeilemaan, auto käyntiin,kytkin pohjaan ja vaihde päälle jolloin pieni rusahdus kytkintä ylös nostettaessa(voi myös olla että painetta hiukan ja ilma lähti liikkeelle?) jolloin taas auto käynnissä ja kytkin alhaalla taas ei vaihdetta sisään. Sammuksissa jokainen vaihde menee kevyeesti päälle..
Ilmausta ja kokonaan uusi työsylinteri vai pelkästään ilmausta?
Rupee vähän keinot loppumaan ja hermo palamaan..
Hiukan lisäystä,yhtäkkiä kesken ilmauksen poljin vetää ihan löysäksi..huomenna hakemaan kokonaan uusi työsylinteri..
Comment