Tervehdys,
Auto on siis E34 M50B20 motilla vuosimallia -95, mittarissa 260tkm.
Kaikki lähti liikkeelle akun vaihdosta. Entinen oli päässyt huonoon happeen, joten auto oli yön yli ilman akkua. Kaupasta haettiin seuraavana aamuna uusi akku ja paikalleen. Auto käyntiin ja kaikki oli hetken aikaa ok.
Ajoin koneen lämpöiseksi ja sammutin auton. Uuden starttaamisen jälkeen ongelmat tuli esille. Auto täristää tyhjäkäynnillä ja kaasua antaessa tulee sinertävää savua putkesta. Kylmällä koneella auto savuttaa harmaata niin p*rkeleesti, ettei takaikkunasta pihalle näe.
Vedot tuntuu olevan tallessa eikä paisarissa näyttäis olevan öljyä. Mikä siis vialla? Venavarren kumit ja naputtavat nostimet? Searchilla yritin etsiä asiaa, muttei äkkiseltään vastaavaa ongelmaa löytynyt.
Kiitos.
EDIT: Katsoin tonne öljytikun päähän ja siellä oli vaahtoa. Olisko se sit kansi entinen? Auto savuttaa harmaata nyt myös lämpöisenä, mutta nestettä se ei vie. Vittulan väki sentään.
Auto on siis E34 M50B20 motilla vuosimallia -95, mittarissa 260tkm.
Kaikki lähti liikkeelle akun vaihdosta. Entinen oli päässyt huonoon happeen, joten auto oli yön yli ilman akkua. Kaupasta haettiin seuraavana aamuna uusi akku ja paikalleen. Auto käyntiin ja kaikki oli hetken aikaa ok.
Ajoin koneen lämpöiseksi ja sammutin auton. Uuden starttaamisen jälkeen ongelmat tuli esille. Auto täristää tyhjäkäynnillä ja kaasua antaessa tulee sinertävää savua putkesta. Kylmällä koneella auto savuttaa harmaata niin p*rkeleesti, ettei takaikkunasta pihalle näe.
Vedot tuntuu olevan tallessa eikä paisarissa näyttäis olevan öljyä. Mikä siis vialla? Venavarren kumit ja naputtavat nostimet? Searchilla yritin etsiä asiaa, muttei äkkiseltään vastaavaa ongelmaa löytynyt.
Kiitos.
EDIT: Katsoin tonne öljytikun päähän ja siellä oli vaahtoa. Olisko se sit kansi entinen? Auto savuttaa harmaata nyt myös lämpöisenä, mutta nestettä se ei vie. Vittulan väki sentään.
Comment