elikkäs sellanen homma että ku ajelee ihan normaalisti nii on lämmöt normaalissa noin puolessa välissä mittaria....sitte jos joutuu esim liikennevaloissa pysähtyyn nii lämmöt alkaa pikkusen nouseen ja taas ku pääsee liikkeelle nii menee normaaliin...mikä mahtaa olla? nestettä on just niinku pitääki..:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
525 e34 touring lämmöt
Collapse
X
-
Siten että saat pysäytettyä sen tuulettimen vaikka sanomalehdellä auton käydessä. Varovasti kokeillen toki. Kuumana viskokytkin ottaa kiinni ja ropellia ei pitäisi pystyä enää pysäyttämään helposti.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Kunnossa olevalla viskolla et pysty pysäyttämään käyvän auton tuuletinta helposti.. Sammutetun lämpimän auton tuulettimen ei kait sitten pitäisi taas pyörähtää juuri yhtään kun siitä ottaa kädellä kiinni ja antaa vähän vauhtia.
Jos annat lämpimäksi ajetulle sammutetun auton tuulettimelle kädellä hieman vauhtia ja se pyörähtää monta kierrosta, voisi viskon olettaa olevan sökö.E30 316
E30 320i
E30 316i
E34 520iA
E34 525tds touring
E39 530i touring individual
E34 M5 3.6
Comment
-
Comment