Tämä kuva kertoo kyllä tuhat sanaa (osanumeroiden lisäksi):
Tästä ei tainnut olla vielä juttua FAQ:ssa, sinne olis kyllä hyvä saada selostus kuvineen vaihto-operaatiosta, winkwink Luvassa kunniaa ja kumarruksia.
noniin, yhtä viisaana edelleen. tiesin tosta palikasta jo ennestään eli kyllä olin hakua käyttäny. lähinnä kiinnosti että onko joku joka tietääs varmuudella että sopiiko se getragin 280:seen vai no. turha noita kapuloita on nurkkiin vääränmoisia keräillä ku en ees rumpuja soita.
Itse ostin M5boardin suositteleman X5 3.0i bensa manuaalinkepin. En ole vielä kerinnyt asentelemaan, mutta kehuivat ainakin että välit lyhenee, mutta itse kepin fyysinenpituus pysyy lähes samana. Noissa mitä tullut ajettua niin z3 kepillä kepin pituus lyhenee mun mieleen aika radikaalisti ja v*tuttaa sohlata vaihteita silmään jostain kardaanitunnelin kohdalta
Elä hyvä ihminen mene mitään tuollaisia virityksiä laittamaan. Ei mene kuin hyvä auto ja vaihdelaatikko pilalle. Eihän nuilla keppi modeilla saa muuta aikaiseksi, kuin vaihdelaatikon paskaksi...
Elä hyvä ihminen mene mitään tuollaisia virityksiä laittamaan. Ei mene kuin hyvä auto ja vaihdelaatikko pilalle. Eihän nuilla keppi modeilla saa muuta aikaiseksi, kuin vaihdelaatikon paskaksi...
Perusteletko vielä nämä vaihdelaatikon hajoamiset? Meinaatko, että tulee tehtyä niin herkästi vaihde missauksia? No, toiset tykkää liikuttaa sitä keppiä puolimetriä suuntaan ja toiseen
Yritin ottaa irti tota navia mutta en saanut sitä ilmanohjainta siitä yläpuolelta irti, siinä oli 2 ruuvia jolla se on kiinni mutta ku yritin irottaa nii ei lähteny irti, eikä viittinyt väkisin repiä. pitääkö käyttää enempi voimaa vai onko siinä vielä jokin muukin juttu jota en huomannut ?
Comment