e34 m5 ääni konehuoneesta??

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HC91
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2007
    • 999
    • 29100/310053

    #16
    Originally posted by Kiree äMMä View Post
    Vähän ehkä offtopikkia mutta pakko sen verran korjata tuota resonanssiläpän toimintaperiaatetta, että läppä on oikeasti siis kiinni 0-n.4100rpm jolloin aukeea ja pysyy avoinna kunnes kierrokset ovat n.6700rpm jolloin menee taas kiinni. Tarkoituksena on siis lisätä vääntöä M5:n varsinaisen vetoalueen "reunoille" eli alle 4000rpm ja yli 6700rpm alueille. Vääntökäyrä kun nousisi ja laskisi melko rajusti noissa kierroslukemissa ilman tätä systeemiä.

    Ja systeemi toimii ainoastaan TÄYSKAASULLA kun kierrokset ovat ALLE tuon n.4100rpm tai YLI tuon 6700rpm.
    3.8:ssa - missä ECU ohjaa suoraan resonanssiläpälle tulevan alipaineen sähköistä päästöventtiiliä, on lisätty myös extra "switchpoint" 2480 rpm kohdalle.
    92' ///M5 3.8 individual
    09' 320d xDrive
    07' 525iA
    08' 325d cabrio

    Comment

    Working...
    X