Joo otsikon mukainen kampe tuli perjantaina haettua.
Perjantaina toimi matkan kotikylälle ihan normaalisti, parin kyläkiesin jälkeen tupsautti palavan öljyn hajun kabiiniin ja illan mittaan vielä pari kertaa.
Nyt palavan öljyn katku alkaa heti kun lämmennyt kunnolla. Kone repsikan puolelta takaosasta märkä öljystä ja vaihdeloota näyttäisi olevan kunnolla märkä. Öljyä siis tippuu luultavasti pakosarjan/putken alkuosan päälle.
Kuinka yleisiä näissä lootissa siis öljyvuodot ja saada mistään katsottua paljonko siellä öljyä ylipäätään on. Miten herkkiä laatikoita hajoamaan jos öljyt vähissä? Hieman hankala ruveta kerrostalon parkkipaikalla mitään tekemään ja tuskin pääsyä nosturille ennen viikonloppua.
Perjantaina toimi matkan kotikylälle ihan normaalisti, parin kyläkiesin jälkeen tupsautti palavan öljyn hajun kabiiniin ja illan mittaan vielä pari kertaa.
Nyt palavan öljyn katku alkaa heti kun lämmennyt kunnolla. Kone repsikan puolelta takaosasta märkä öljystä ja vaihdeloota näyttäisi olevan kunnolla märkä. Öljyä siis tippuu luultavasti pakosarjan/putken alkuosan päälle.
Kuinka yleisiä näissä lootissa siis öljyvuodot ja saada mistään katsottua paljonko siellä öljyä ylipäätään on. Miten herkkiä laatikoita hajoamaan jos öljyt vähissä? Hieman hankala ruveta kerrostalon parkkipaikalla mitään tekemään ja tuskin pääsyä nosturille ennen viikonloppua.
Comment