Auto 540 -93 automaatti ja ilmeisesti simpukan vaihto edessä. Pystyykö osaa purkamaan tai kiristämään? Käykö muiden samankoppaisten apusimpukat kys. autoon?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 apusimpukassa väljää
Collapse
X
-
No nyt kun tässä on jo menneet simpukat ja apusimpukat sopivasti sekaisin niin jatketaanpa sen verran, että onko kenelläkään tietoa, missä päin Suomea voisi korjauttaa väljistyneen ohjaussimpukan? M5boardilta olen lueskellut että kyseinen n.2000€ maksava kapistus voidaan kyllä huoltaa huomattavasti uuden hankintaa halvemmalla...Löytyykö keneltäkään kokemuksia?
Comment
-
-
Originally posted by Kiree äMMä View PostNo nyt kun tässä on jo menneet simpukat ja apusimpukat sopivasti sekaisin niin jatketaanpa sen verran, että onko kenelläkään tietoa, missä päin Suomea voisi korjauttaa väljistyneen ohjaussimpukan? M5boardilta olen lueskellut että kyseinen n.2000€ maksava kapistus voidaan kyllä huoltaa huomattavasti uuden hankintaa halvemmalla...Löytyykö keneltäkään kokemuksia?
Comment
-
-
No...itse olen M5:een yrittänyt välyksetöntä simpukkaa metsästää eikä ole moista tullut vastaan. Tiedä sitten, johtuuko klappi huomattavasti pienemmilläkin kilsoilla siitä, että on pyöritelty paljon rattia paikoillaan ja leveät läskit edessä...Kyllä sitä välystä alkaa 200tkm kohdalla siihen simpukkaan tulla, eri asia sitten, milloin se muuttuu häiritseväksi.
Comment
-
Comment