Itsellä 525 touring 94-vm niin nykii välillä pikkasen 2000-3000rpm ihan kuin sais liian vähän bensaa mutkan jälkeen mutta tekee sitä suoralla tiellä vaan.
Itse olen diagnosoinut että olis liian pieni akku ja ei saa tarpeeksi virtaa kun akku on muutenkin ihan huono, jos unohtaa sisävalon päälle niin ei starttaa enää 10min jälkeen tyyliin mutta silti akussa virtaa ihan tarpeeksi ajovaloille ja stereoille yms mutta volttimäärä tippuu n 10,5 volttiin. ja nykii pintakaasulla ihan kuin ei osaisi päättää onko kaasu päällä vai ei, oisko imuhaitariletkussa halkemia? ja ravistaa 2000-3000rpm jos ajaa tasakaasulla, mistähän johtuu? AKKU VAIHDETTU MUTTA ONGELMA JATKUU, MUTTA EI TEE AINA VAAN SATUNNAISESTI. HUOM VOLTTIMÄÄRÄ LATAUKSESSA 14,4v JA AKUSTA VIKA EI JOHTUNUT.
Lisäksi narisee paljon joku kumi tms osa perässä kun tulee töyssy tiessä. omasta mielestä kuuluu vasemmalta takana heti renkaan ja takaoven välistä ne 2 pystykumi osaa joista toinen heiluu aika paljon kun painelee perää alas. KORJAUS nykyään ei narise enään vaan kolahtelee jotain takana. KORJAUS Nykyään ei tee enään mitään vaan korjaantu itsekseen?????
Isoin huolen aihe on että auto ei nosta lämpöjä puoleenväliin asti vaan ekalla viivalla pysyy ajossa mut kaupunkipyörityksessä nousee pikkasen korkeemmalle mut sit kun sammuttaa auton ja laittaa käyntiin niin näyttää että moottori olis lämpimämpi mut heti kun ajaa vähän niin tippuu lämmöt taas.
kestää jonkun aikaa ennekuin kone lämpenee tarpeeksi ja ihan kuin olisi termari jäänyt jumittamaan auki asentoon. en usko että termari olisi kokonaan pois kun ei lämpömittarin neula sentään soutele edestakaisin.
AC lauhdutin vaihdettu juuri voiko vaikuttaa asiaan plus syyläri todella uuden näköinen ja visko pyörii kunnolla kokoajan ja syylärin nesteet ihan kunnolla vihreät että olis just hiljattain vaihettu. voisko olla ilmaa seassa? missä sijaitsee se ilmausruuvi syylärissä onko se se ristipäinen iso heti siinä korkin vieressä? ja miten se ilmataan? auto käynnissä ja lämpimänä ruuvia auki ja sit taas kiinni vai miten? pakko ennen talvea saada lämmöt toimimaan. KORJATTU VAIHTAMALLA TERMOSTAATTI JA VESIPUMPPU+UUDAT NESTEET+ILMAUS n.10min
Ja sit pikkasen off-topic mut miten saan tehtyä itse cruisen tähän mun bimmeriin tai sitten mistä saa halvalla cruisen palikat?ja ei ole vakkarin moottoria valmiina konehuoneessa. käyn purkaamoilta kysymässä josko löytyis jostain sopulihintaan
Lisää off-topic mut mulla on mini-obc kellon tilalla ja sitten on se kongi (mikä sanoo bling jos jotain häikkää) ja mittaristossa se check control "juttu" = ) niin kuinka helppoa olis asentaa iso obc tämän tilalle ja en tarvitse viiksitoimintoa vissiinkään. ja asensin mankkaa niin hävis obc taustavalo joista tosin paloi enää vain 1 mut nyt ei ollenkaan, mikä avuksi? KORJATTU!!!!
Mitähän täs seuraavaks keksii rahanmenoa kun ei sitä olevinaa olis jo yli varojensa = )
E34 M50B25TU Lohkari
Eli m50b25(tu?) e34 3/94vm manuaaliin pitäis asentaa lohkolämmitin. Löytyy niin paljon eri ohjetta et mihin ja mikä pitäis asentaa. eli motonetin varustelistalta katselen kun veikkaisin aikas edullisiksi verrattuna muihin.
Onko oikea paikka nyt sitten apukuskin puolella ilmastoinnin kompuran takana eli jakopään puolella. onko se nyt sitten 1-4 se a4??
Onko kukaan asentanut ihan perus lohkolämmitintä tälläiseen.
Vai oisko tietota halvalle paikalle päijät-hämeessä missä asentelevat hullun halvalla. Itse voisin asentaa kokonaan jos vaan ohjeistusta saa mutta mieluummin ehkä veisin pajalle ja asentaisin itse vaan johdot sitten jotka löydän purkaamolta halvalla. NO NYT ON LOHKOLÄMMITIN MALLIA CALIX-ANKKURIRUUVILLA ja JOHDOTUKSET MEINAAN TEHDÄ TEMRO jostain escorttiin sopivasta paketista kun ilmaseksi sain tutulta. RATKAISTU LAITTAMALLA CALIX LOHKOLÄMMITIN RUUVATTAVAA MALLIA PAIKKAAN A2 ELI TOINEN KEULASTA KATSOTTUNA JA YLÄKAUTTA JA TAPPELIN PAKKASROPUN KANSSA 5h ETTÄ LÄHTI POIS.
Ehkä saan tiskiltä lahdessa pikkasen alennusta kun siellä yks bimmeristi tiskillä töissä niin autoveli alennukset pitää saada vai mitä?
Itse olen diagnosoinut että olis liian pieni akku ja ei saa tarpeeksi virtaa kun akku on muutenkin ihan huono, jos unohtaa sisävalon päälle niin ei starttaa enää 10min jälkeen tyyliin mutta silti akussa virtaa ihan tarpeeksi ajovaloille ja stereoille yms mutta volttimäärä tippuu n 10,5 volttiin. ja nykii pintakaasulla ihan kuin ei osaisi päättää onko kaasu päällä vai ei, oisko imuhaitariletkussa halkemia? ja ravistaa 2000-3000rpm jos ajaa tasakaasulla, mistähän johtuu? AKKU VAIHDETTU MUTTA ONGELMA JATKUU, MUTTA EI TEE AINA VAAN SATUNNAISESTI. HUOM VOLTTIMÄÄRÄ LATAUKSESSA 14,4v JA AKUSTA VIKA EI JOHTUNUT.
Lisäksi narisee paljon joku kumi tms osa perässä kun tulee töyssy tiessä. omasta mielestä kuuluu vasemmalta takana heti renkaan ja takaoven välistä ne 2 pystykumi osaa joista toinen heiluu aika paljon kun painelee perää alas. KORJAUS nykyään ei narise enään vaan kolahtelee jotain takana. KORJAUS Nykyään ei tee enään mitään vaan korjaantu itsekseen?????
Isoin huolen aihe on että auto ei nosta lämpöjä puoleenväliin asti vaan ekalla viivalla pysyy ajossa mut kaupunkipyörityksessä nousee pikkasen korkeemmalle mut sit kun sammuttaa auton ja laittaa käyntiin niin näyttää että moottori olis lämpimämpi mut heti kun ajaa vähän niin tippuu lämmöt taas.
kestää jonkun aikaa ennekuin kone lämpenee tarpeeksi ja ihan kuin olisi termari jäänyt jumittamaan auki asentoon. en usko että termari olisi kokonaan pois kun ei lämpömittarin neula sentään soutele edestakaisin.
AC lauhdutin vaihdettu juuri voiko vaikuttaa asiaan plus syyläri todella uuden näköinen ja visko pyörii kunnolla kokoajan ja syylärin nesteet ihan kunnolla vihreät että olis just hiljattain vaihettu. voisko olla ilmaa seassa? missä sijaitsee se ilmausruuvi syylärissä onko se se ristipäinen iso heti siinä korkin vieressä? ja miten se ilmataan? auto käynnissä ja lämpimänä ruuvia auki ja sit taas kiinni vai miten? pakko ennen talvea saada lämmöt toimimaan. KORJATTU VAIHTAMALLA TERMOSTAATTI JA VESIPUMPPU+UUDAT NESTEET+ILMAUS n.10min
Ja sit pikkasen off-topic mut miten saan tehtyä itse cruisen tähän mun bimmeriin tai sitten mistä saa halvalla cruisen palikat?ja ei ole vakkarin moottoria valmiina konehuoneessa. käyn purkaamoilta kysymässä josko löytyis jostain sopulihintaan
Lisää off-topic mut mulla on mini-obc kellon tilalla ja sitten on se kongi (mikä sanoo bling jos jotain häikkää) ja mittaristossa se check control "juttu" = ) niin kuinka helppoa olis asentaa iso obc tämän tilalle ja en tarvitse viiksitoimintoa vissiinkään. ja asensin mankkaa niin hävis obc taustavalo joista tosin paloi enää vain 1 mut nyt ei ollenkaan, mikä avuksi? KORJATTU!!!!
Mitähän täs seuraavaks keksii rahanmenoa kun ei sitä olevinaa olis jo yli varojensa = )
E34 M50B25TU Lohkari
Eli m50b25(tu?) e34 3/94vm manuaaliin pitäis asentaa lohkolämmitin. Löytyy niin paljon eri ohjetta et mihin ja mikä pitäis asentaa. eli motonetin varustelistalta katselen kun veikkaisin aikas edullisiksi verrattuna muihin.
Onko oikea paikka nyt sitten apukuskin puolella ilmastoinnin kompuran takana eli jakopään puolella. onko se nyt sitten 1-4 se a4??
Onko kukaan asentanut ihan perus lohkolämmitintä tälläiseen.
Vai oisko tietota halvalle paikalle päijät-hämeessä missä asentelevat hullun halvalla. Itse voisin asentaa kokonaan jos vaan ohjeistusta saa mutta mieluummin ehkä veisin pajalle ja asentaisin itse vaan johdot sitten jotka löydän purkaamolta halvalla. NO NYT ON LOHKOLÄMMITIN MALLIA CALIX-ANKKURIRUUVILLA ja JOHDOTUKSET MEINAAN TEHDÄ TEMRO jostain escorttiin sopivasta paketista kun ilmaseksi sain tutulta. RATKAISTU LAITTAMALLA CALIX LOHKOLÄMMITIN RUUVATTAVAA MALLIA PAIKKAAN A2 ELI TOINEN KEULASTA KATSOTTUNA JA YLÄKAUTTA JA TAPPELIN PAKKASROPUN KANSSA 5h ETTÄ LÄHTI POIS.
Ehkä saan tiskiltä lahdessa pikkasen alennusta kun siellä yks bimmeristi tiskillä töissä niin autoveli alennukset pitää saada vai mitä?
Comment