Announcement

Collapse
No announcement yet.

e 34 535...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lipska
    Newbiemmer
    • Sep 2007
    • 15

    e 34 535...

    onko kellää tietoo misä tämmöses on rajotin tai miten saa muutettua??
  • GARFFi
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 5540
    • Kankaanpää

    #2
    Nilkassa ja moottorissa.

    Eikös sitä uudelleen ohjelmoimalla ECU:a saa siirrettyä? Viisaammat korjatkoon.

    EDIT: Tai tiüning lastulla.
    MB E220 CDI -10
    Ex.VW T5.1 -11
    Ex. Ford Transit Custom -14
    Ex. VW Passat 2.0FSI -06
    Ex. VW Golf+ -06
    Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
    Ex. Honda CBR900RR -96
    Ex. E36 325i Coupé -94
    Ex. LADA 2105 1200S -89
    Ex. LADA 2107 1300S -87
    Ex. E36 320i -91

    Comment

    • Rikke
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2005
      • 579
      • Paimio

      #3
      Poistamalla rajoittimen saa mahdollisesti myös hyvän syyn tehdä kansiremonttia, Wroooommm-koli-koli-koli-koli :think

      Nyk. E46 320i '99 -Teini-iän uudelleenelämislaite-
      Nyk. VW Golf '00
      Nyk. VW Golf '95
      Historiaa:x17 BMW +Muuta

      Comment

      • lipska
        Newbiemmer
        • Sep 2007
        • 15

        #4
        ei olis tarkotus poistaa vaan liipissä vähä huono ku ottaa rajottimel ni tipputtaa sen jälkee kiekat johki 5trpm ja sit alkaa keräämää uudestaa

        Comment

        • GARFFi
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2006
          • 5540
          • Kankaanpää

          #5
          Originally posted by lipska View Post
          ei olis tarkotus poistaa vaan liipissä vähä huono ku ottaa rajottimel ni tipputtaa sen jälkee kiekat johki 5trpm ja sit alkaa keräämää uudestaa
          Et siis ite huomaa missä kohtaa kierrokset ovat ku ottaa rajottajaan? Eikä tuo nyt iha normaalilta kuulosta jos se noin tiputtaa kierroksia ku rajottajaan hakkaa..
          MB E220 CDI -10
          Ex.VW T5.1 -11
          Ex. Ford Transit Custom -14
          Ex. VW Passat 2.0FSI -06
          Ex. VW Golf+ -06
          Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
          Ex. Honda CBR900RR -96
          Ex. E36 325i Coupé -94
          Ex. LADA 2105 1200S -89
          Ex. LADA 2107 1300S -87
          Ex. E36 320i -91

          Comment

          • lipska
            Newbiemmer
            • Sep 2007
            • 15

            #6
            Originally posted by GARFFi View Post
            Et siis ite huomaa missä kohtaa kierrokset ovat ku ottaa rajottajaan? Eikä tuo nyt iha normaalilta kuulosta jos se noin tiputtaa kierroksia ku rajottajaan hakkaa..

            Ottaa siin 6300 kohta ja sit mooaa ja tiputtaa sinne 5trpm.... hiukan on ärsyttävä

            Comment

            • pmv
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2002
              • 2032
              • tornio

              #7
              Vois opetella ajamaan. Ensinnäkin ei kannata viedä latikaisessa rajoittajalle. Sitten voi varmuuden vuoksi opetella mitä tehdä, jos luisu äkisti loppuu. Ei ole e34 535i:llä varsinaisesti edes vaikeaa. Mitä itse tolla 535i:llä sen 80 tkm ajeli, niin ei sitä tarvinnyt rajoittajalle moottorin vääntökäyrän takia viedä, ei luisussakaan. Tehoa ja vääntöä piisaa niin rutkasti, että alemmilla kierroksillakin ajamalla pärjää. Jos pito katoaa perästä, pitää vaihtaa isompaa.

              Ok, monessakin tilanteessa tehoa tarvisi lisää, mutta se ei rajoittaja poistamalla tapahdu. M5 kannattaisi hommata alle, mutta jos nuo alussa mainitut osaamis-ongelmat on jäljellä, niin ne varmasti vaan kumuloituvat. Sitäpaitsi, alkaa hajoilla keinuvivut kun kiekat nousee yli suunnittellun.

              Comment

              • Cell
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2004
                • 7037
                • Uusikaupunki

                #8
                Varmaankin bensapumppu hörppää ilmaa ja siksi hyytyy hetkeksi.
                325i -08
                i3 REx -17
                M5 -98 Imolarot
                535i -90 N/A project (maatumassa)

                Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                Comment

                • lipska
                  Newbiemmer
                  • Sep 2007
                  • 15

                  #9
                  No joo lähinnä olis tarkotus talven/syksn aikana tuhota toi romu et lähinnä sik kysyin et miten saa muutetua tai onko jo ruvennut laukeemaan....

                  Comment

                  • zJark
                    BTCF Member
                    • Sep 2005
                    • 740
                    • Ylöjärvi

                    #10
                    Originally posted by lipska View Post
                    No joo lähinnä olis tarkotus talven/syksn aikana tuhota toi romu et lähinnä sik kysyin et miten saa muutetua tai onko jo ruvennut laukeemaan....
                    Jos tuo on mielessä niin tee hyvä mies tili ja nosta se tekniikka pois sieltä nyt kun vielä kunnossa.
                    Myydään osiolla varmasti kysyntää on "ehjälle" m30 tekniikallekkin.
                    Ja akselit kelpaa tv-miehille.
                    MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
                    +Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎