Eli otsikon autossa seuraavaa ongelmaa, kylmänä laitat D:n päälle, niin ryömii ihan huolella eteenpäin. Kylmänä sammuu valoihin, jos D päällä. Lämpimänä toimii paremmin. :think
Toinen ongelma on se, että heittää ns. limp-moden päälle jossain vaiheessa kylmänä, eli ei paljoa ota kierroksia ajossa. Kun käynnistää uudelleen, niin limppi häviää ja pelaa paremmin.
Kukahan huoltais pemareita pk-seudulla, muu kuin laakkonen. Ammattitaitoisesti tietty.
edit: siis kaikkihan ne kylmänä ryömii, kun D:n heittää päälle, mutta ei meinaa jarrut pitää.
Nyt se vaihtaa vaihteita motarilla miten sattuu, kauhee nykäsy käy vaihtaa.
Toinen ongelma on se, että heittää ns. limp-moden päälle jossain vaiheessa kylmänä, eli ei paljoa ota kierroksia ajossa. Kun käynnistää uudelleen, niin limppi häviää ja pelaa paremmin.
Kukahan huoltais pemareita pk-seudulla, muu kuin laakkonen. Ammattitaitoisesti tietty.
edit: siis kaikkihan ne kylmänä ryömii, kun D:n heittää päälle, mutta ei meinaa jarrut pitää.
Nyt se vaihtaa vaihteita motarilla miten sattuu, kauhee nykäsy käy vaihtaa.