Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34:n reaktiotangot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DiisseliKiisseli
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2004
    • 550
    • Uusimaa

    E34:n reaktiotangot

    Tarttis vaihtaa reaktiotangot tai niiden puslat ainakin sen perusteella mitä täältä oon lukenu eli vetelee urissa ihan pirusti. Kysymyksiä:

    1. Pystyykö reaktiotankojen puslien kuntoa tutkimaan jotenkin? (ettei turhaan vaihda jos ne onkin kunnossa)

    2. Kun reaktiotangon toisessa päässä on pusla ja toisessa päässä jotain (mitä?) niin kuluuko myös se ei-puslan pää vai riittäkö että runttaa pelkät uudet puslat vanhoihin tankoihin ja tangot takas kiinni autoon?

    3. Mistä saa E34:n reaktiotangon puslia?

    4. Kannattaako laittaa jonkun muun mallin puslat eli jäykemmät tai muuten kestävämmät?

    Jotain muuta mitä pitäis tietää?
  • Hevimies
    Bimmer Enthusiast
    • May 2004
    • 1456
    • Savonlinna

    #2
    Re: E34:n reaktiotangot

    Originally posted by DiisseliKiisseli
    Tarttis vaihtaa reaktiotangot tai niiden puslat ainakin sen perusteella mitä täältä oon lukenu eli vetelee urissa ihan pirusti. Kysymyksiä:
    Originally posted by DiisseliKiisseli
    1. Pystyykö reaktiotankojen puslien kuntoa tutkimaan jotenkin? (ettei turhaan vaihda jos ne onkin kunnossa)
    Joskus pystyy, joskus sitten ei.

    Originally posted by DiisseliKiisseli
    2. Kun reaktiotangon toisessa päässä on pusla ja toisessa päässä jotain (mitä?) niin kuluuko myös se ei-puslan pää vai riittäkö että runttaa pelkät uudet puslat vanhoihin tankoihin ja tangot takas kiinni autoon?
    Raidetangon toisessa päässä on pallonivel, joka ei kyllä ikuinen ole sekään. Vaihtamistarve luonnollisesti vaihtelee.

    Originally posted by DiisseliKiisseli
    3. Mistä saa E34:n reaktiotangon puslia?
    Varaosaliikkeistä
    Originally posted by DiisseliKiisseli
    4. Kannattaako laittaa jonkun muun mallin puslat eli jäykemmät tai muuten kestävämmät?
    Laita E32 puslat sinne. On muuten samat kuin E34 dieselissä, eli raskaamalle keulalle suunniteltu.

    Originally posted by DiisseliKiisseli
    Jotain muuta mitä pitäis tietää?
    Foorumissa on erittäin kätevä search toiminto jolla jöydät sivukaupalla keskustelua juuri tästä aiheesta.

    Comment

    • Carman
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2002
      • 676
      • Vilppula

      #3
      Re: E34:n reaktiotangot

      Originally posted by DiisseliKiisseli

      2. Kun reaktiotangon toisessa päässä on pusla ja toisessa päässä jotain (mitä?) niin kuluuko myös se ei-puslan pää vai riittäkö että runttaa pelkät uudet puslat vanhoihin tankoihin ja tangot takas kiinni autoon?
      Jos pallonivelet ovat väljät niin koko tangot menee vaihtoon, palloniveltä ei saa erikseen. Ja uusiin tankoihin ei sisälly sisäpään puslia joten ne samalla uusiks...

      Comment

      • Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

        #4
        Re: E34:n reaktiotangot

        Originally posted by DiisseliKiisseli
        4. Kannattaako laittaa jonkun muun mallin puslat eli jäykemmät tai muuten kestävämmät?
        E32:n 740/750 pusla on jäykin ja käy "press in" E34:n reaktiotankoon. BMW #31 12 1 136 607, hinta KL:ssä 48€/kpl. Pallonivelet on yleensä ehjät jos nivelen suojakumit ovat pysyneet ehjinä.
        sigpic

        BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


        Comment

        • mukko
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2003
          • 5965
          • Uleåborg

          #5
          Re: E34:n reaktiotangot

          ............
          Last edited by mukko; 30-10-2007, 17:29.
          -- Official member of BTCF-Sauna Team --

          Save the World, Fuck The Fuel Economy
          Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎