Elikkäs, maamoottoriin tullut otsikon mukaiset oireet. Kylmänä auto toimii, lämpimänä ei. Nykiminen ei riipu kaasupolkimen asennosta. Tyhjäkäynti saattaa valoihin jäädessä olla 1200rpm ja yhtäkkiä pudota siihen 600-800rpm tasolle. Haikua tulee putkesta niin maan perkeleesti ja nykiminen on todella rajua. Jos tälläisen nykimisjakson aikana survaisee kytkimen pohjaan auto sammuu eikä lähde heti uudestaan käyntiin. Imm läppä liikkuu kevyesti eikä jää jumiin mihinkään kohtaan ja on putsattu säännöllisesti. Tulpat, tulpanjohdot, v-jakajan kansi, pyöriä, puola, bensansuodatin ym. uusittu vuoden sisään. Imuvuodon pitäis vissiin tehdä samaa kylmälläkin koneella, kuin myös kampuran asentotunnistimen? Missä vika, imm? boksi?

Comment